Kald melk????

Linni

Forumet er livet
VIP
I går så prøvde vi me pupp vreis seg bare bort,grøt fikk i henne 1 ts så prøvde vi me skive 3 bit så melk i flaske 30 ml da ga jeg opp.
Men etter en stund rett før hu sovna prøvde jeg me melka som stod i kjøleskapet for da hadde den blitt kald.
110 ml rett ned.
Gjør det noe å gi de kald melk????

Iskald?????

Vetle får også "nesten" kald melk etter grøt eller skive.. Den står jo på bordet og venter, og blir litt kald.

De er jo så store nå, skulle ikke tro det gjør noe?? Siden hun drakk det? Er jo bare litt kaldt... [8D]

Den Stine vil ha er kald rett fra kjøleskapet.
Er eneste jeg får i henne for tiden.
Har fått to puppe måltid ellers ikke noe i hele dag.
Hyler når hu kommer til puppen [8D]

Bestemt lita tøtte du har der[:D] Kan'kke ha noe med tenner å gjøre at hun plutseli vil ha noe kaldt? Mina blir hysterisk hvis hun får noe som er kaldt. Vannet jeg av og til får i henne må være perfekt kroppstemperatur på hvis ikke nekter hun.

Kan godt vær for hu har noen blaute bleier for tiden og sikkler veldig og [8|]

Skal ikke ha noe å si det...Skjønt det slik at så lenge du lager opp melka slik den skal først,så beholder den all næringa si!
Forstålig at de små ønsker kaldt i magen i varmen de og...

Min nekter å spise alt som er kaldt, bortsett fra is da!! Det elsker han!![:)][&:]

Må varme opp igjen grøt, middag osv viss det har blitt kaldt før han rekker å
spise opp alt...[:)]

Du skal være litt forsiktig med å gi for mye kald drikke til små babyer i varmen. Dette pga at de lett kan få diaré da, for magen tåler ikke "sjokket". Av samme grunn skal du gi romtemperert vann i varmen, og ikke iskaldt. Dette gjelder faktisk voksne også. Prøv deg frem vel... så lenge magen fungerer og jenta er fornøyd så er det vel ingenting som er bedre.

Om noe er kaldere enn varmt skriker hun bare her i huset. Alt skal lunkes og gjerne være litt varmere enn lunket[8|]

Kan ikke tro at det er så farlig - kommer vel an på HVOR kaldt det er, men JRjr drikker iallefall heller romtemperert enn lunket nå [8|]

Back
Topp