Kald Mage

Nessy-87

Flørter med forumet
Desemberlykke2017
Jeg er generelt varm i kroppen om dagene, men når jeg legger hendene mine på magen så er den iskald! Er se flere som har de slik? Lurer på om de er kroppen som bruker energien på å holde babyen varm der inne :)

Jeg er generelt varm i kroppen om dagene, men når jeg legger hendene mine på magen så er den iskald! Er se flere som har de slik? Lurer på om de er kroppen som bruker energien på å holde babyen varm der inne :)

Jeg har vært iskald på magen hele svangerskapet[emoji23]

Jeg har vært kald på magen gjennom hele svangerskapet jeg også. Men jeg var det også før svangerskapet. Alltid kald på magen av en eller annen grunn.

Jeg er varm over alt, noe jeg aldri er til vanlig :)
Er godt å være varm, så lenge de ikke er overoppheting [emoji23] jeg føler meg skikkelig i overgangsalderen noen dager.. heldigvis kan jeg kjøle hendene på magen [emoji85]

Er godt å være varm, så lenge de ikke er overoppheting [emoji23] jeg føler meg skikkelig i overgangsalderen noen dager.. heldigvis kan jeg kjøle hendene på magen [emoji85]

På begynnelsen av høsten var jeg til tider FOR varm, nå som det er kaldere er det egentlig helt perfekt :)

Samme her! Til vanlig er jeg skikkelig frysepinne, men nå i svangerskapet er jeg skikkelig varm hele tiden. Går kun rundt i singlet dagen lang. Men magen er ofte kald! :wideyed:

Til tider er magen litt små kald, men med mellomste var den nesten kald hele svangerskapet :eek:

Back
Topp