Kald eller varm?

Fryser for det meste jeg også, men når jeg først blir varm så blir jeg VARM!
 
Brrrrrrrrrrrrrrrrrr
 
fryyyser støtt! er egentlig en varm person.. Men nå er jeg kald og gjennomfrossen! sovner gjerne med klær på under dyna :p kan ikke huske hvordan det var de andre gangene.. vet jeg var ganske varm på slutten av svangerskapene.. Med første så klarte jeg ikke gå så fort pga livmorstrekk.. så der vi bodde da var det ofte 30kuldegrader ute... husker min daverende samboer bare løp inn for han holdt på å fryse ihjel og jeg kom tuslene etter, ikke det at jeg hadde noe valg, men jeg syntes ikke det var sååå kaldt heller :)
 
Haha! Her har jeg gått og klaget på at det var så kaldt i huset! Skjønner nå at det sikkert bare er pga graviditeten:D
 
Jeg er egentlig en frysepinne. Første dagene, før jeg testet positivt så var jeg veldig varm. Nå er jeg kald, spes på hendene!!
 
Var ekstremt varm i begynnelsen, når fryser jeg hele tia :)
 
Kaldere på hender og føtter, men varmere i kinn og hodet :p Føler jeg gløder i kinnene! Kanskje det er gravidglød? :p
 
Fryser for det meste jeg også, men når jeg først blir varm så blir jeg VARM!
Sånn med meg også! ;) Som regel kald.. Plutselig kan jeg bli skikkelig varm og da KOKER jeg.. Kan nok bli en utfordring å gå gravid på sommeren når jeg får sånne "hetetokter".
 
Back
Topp