Kal-El

du er et friskt tilskudd i "dameklanen" her inne!
selv har jeg aldri tvilt på at du er samboer og far.

Hehe....nice redigering av bildet [:)]
Trodde seriøst det var et køddebilde i signaturen din (noe det ER da, men ikke at det var deg).
Må også si meg enig i at du er et friskt tilskudd her inne, og med nydelige øyne[:)]

Kjempesøte barn[:D] og resten av familien selvsagt[;)] Noen som tviler på at du er "ekte" altså, du har no vært her så lenge-og lagt ut bilder før du[:D] og det er no bilde av samme mannen no som før[8D]

Kjempefine ongår

Har sett bildene her inne en gang før, men ååh, du har så nydelig familie, fruen inkludert[:)]

Hm...det bilde du har i signaturen hadde eksen på msn....mulig han har vært her inne å tatt det, hehe.... ellers er det ikke deg;) Hm....

Er det mulig å ta så bra bilder? Og for noen nydelige unger, jøje meg!
Kan se det er sønn av pappaen sin, øynene var like [:D]

ORIGINAL: Dyreelsker

Hm...det bilde du har i signaturen hadde eksen på msn....mulig han har vært her inne å tatt det, hehe.... ellers er det ikke deg;) Hm....

Det er meg på signaturbildet. Her er tre til som garantert ingen har (ennå):

ORIGINAL: Imogene

Er det mulig å ta så bra bilder? Og for noen nydelige unger, jøje meg!
Kan se det er sønn av pappaen sin, øynene var like [:D]

Canon EOS 350D og 450D, de fleste med Sigma 80-300 linse, noen med kit-linse (den som følger med ofte).

Så herlige barn! Merkelig at noen MÅ bare tvile på at det er deg... Men de har kanskje blitt lurt før [8D]

ORIGINAL: Habby

For noe nydelig unger du har![:)] Og fine øyner de har (deg inkl.).. Skikelig fine bilder - fikk så lyst på reflekskamera nå!![:)]

Er det meg du sikter til?
Hmm....jeg har bare lurt på hvem denne Kal-El er......
Men har fått svaret nå [:)]

ORIGINAL: Martes

Så herlige barn! Merkelig at noen MÅ bare tvile på at det er deg... Men de har kanskje blitt lurt før [8D]

Ja litt merkelig, er jo flere her inne som kjenner meg, vet hvem jeg er og har møtt meg flere ganger i virkeligheten her inne. [:D]

Syns du det er merkelig at jeg lurte på om han i signaturen til Kal-El var ekte? Og at han var pappa?
Syns ikke det er så rart jeg......

ORIGINAL: Kal-El

Ja litt merkelig, er jo flere her inne som kjenner meg, vet hvem jeg er og har møtt meg flere ganger i virkeligheten her inne. [:D]

Alternativ virkelighet..? [:D]

ORIGINAL: StinkiStini

Stadig litt skeptisk, hehe

Men veldig flotte barn, og begge ligner på han mannen (som kanskje er du?)

Er han [8D]  jeg kjennern fra gamle dager [;)]

For å ta en Kal-El: Bevis at du er deg ved å ta et bilde av tissetassen din, skriv BV på den og lim inn et bilde av signaturen din! Så får vi bare håpe at den er stor nok ;) 

ORIGINAL: ~miluna~

For å ta en Kal-El: Bevis at du er deg ved å ta et bilde av tissetassen din, skriv BV på den og lim inn et bilde av signaturen din! Så får vi bare håpe at den er stor nok ;) 

Jeg har jo møtt deg har jeg ikke?

ORIGINAL: Kal-El

ORIGINAL: ~miluna~

Jeg har jo møtt deg har jeg ikke?

Jo, men jeg tenkte at en evt ovebevisning fra meg ikke var nok, og at kun et bilde ville redde deg fra disse skeptikerne [:D]

Back
Topp