Kal-El

ORIGINAL: MammaOkt

ORIGINAL: Dollface

ORIGINAL: Kidada

ORIGINAL: Kal-El

Hvor ofte trimmer du nesehårene dine?
Ikke benekt at du gjør det, gjør du det mister du all troverdighet og all ære i Himmelen som på jorden - i all evighet - amen.

Jeg tar en lighter foran neseborene, og tenner på mens jeg puster inn, enkelt og raskt *swosh*.
Nei, faktisk så bruker jeg barberhøvelen til å trimme neseskogen, raskere, og gjør ikke så vondt.

Oj, den første der må jo egentlig være svært effektiv og virke bedre enn en kopp sterk kaffe om morgenen![:D]
Men, kan jo bli litt "irriterende" i lengden kanskje...

Barberhøvelen faktisk? Did NOT se that one coming (ikke ironisk). Har du en spesialbarberhøvel (smal og liten), eller har du en enormt mye større nese i virkeligheten enn det som kommer frem på bilder? *prøver å se det for meg, ikke lett*

Jeg ser bare for meg nese med piggsveis.. Og masse stikking og kløing...[&:][&:]

Nesenupper? Inngrodde nesehår?[X(]

HÆHÆHÆHÆ

Må si jeg heller mot å sniffe voks jeg.. [:D] Minst risikabelt [;)]

det var igrunn en god ide.. med voks i nesa kan du bare dytte håra inn og så blir de liggende..
evt noe kraftig hårgele eller spray.. [8D]

Hehe og så et enslig hårstrå som stikker opp fra sleiken (nesehår som er lagt ned i midtskill) - som i Rakkerungene[:)]

hahahhahahah [:D][:D]
*måkke le så høyt.. vekker gubben [>:]*

ORIGINAL: Prisilla

Oj, den første der må jo egentlig være svært effektiv og virke bedre enn en kopp sterk kaffe om morgenen!

Ah! Mitt favoritt-tema! NESEHÅR  

*lener seg tilbake i godstolen og nyter diskusjonen, mens jeg spiser litt buser*

Bare du husker på å varme de opp over lighterflammen så.. Ingen sushibuse!

Lighter setter bismak på busene. Foretrekker å koke de jeg [:D] 
Noen ganger holder det med å putte de i microen.. da blir de litt som marsmellows.

Men hvis vi tar for oss koking, legger du busene i vann over natten først a la pinnekjøtt? Eller er du av den tøffe sorten som spiser de som de er?
Microen ja, mnja men bestrålte buser kan umulig være sunt - eller?[&:]

Akkurat hva jeg ønsket meg denne helgen, min egen tråd.... om nesehår.... jippi....

Akkurat hva jeg ønsket meg denne helgen, min egen tråd.... om nesehår.... jippi....

jeg PRØVDE å dra inn rygghår og rævhår.. [X(]

Bare hyggelig å oppfylle ditt ønske! Tror faktisk jeg har synske evner, i og med at jeg traff så på kornet[:)]

PS  du glemte å si takk. Utakk er verdens lønn ja. Hmfr[>:]

Hvor ofte trimmer du nesehårene dine?
Ikke benekt at du gjør det, gjør du det mister du all troverdighet og all ære i Himmelen som på jorden - i all evighet - amen.

Jeg tar en lighter foran neseborene, og tenner på mens jeg puster inn, enkelt og raskt *swosh*.
Nei, faktisk så bruker jeg barberhøvelen til å trimme neseskogen, raskere, og gjør ikke så vondt.

Oj, den første der må jo egentlig være svært effektiv og virke bedre enn en kopp sterk kaffe om morgenen![:D]

Barberhøvelen faktisk? Did NOT se that one coming (ikke ironisk). Har du en spesialbarberhøvel (smal og liten), eller har du en enormt mye større nese i virkeligheten enn det som kommer frem på bilder? *prøver å se det for meg, ikke lett*

Jeg ser bare for meg nese med piggsveis.. Og masse stikking og kløing...[&:][&:]

Nesenupper? Inngrodde nesehår?[X(]

HÆHÆHÆHÆ

Må si jeg heller mot å sniffe voks jeg.. [:D] Minst risikabelt [;)]

det var igrunn en god ide.. med voks i nesa kan du bare dytte håra inn og så blir de liggende..
evt noe kraftig hårgele eller spray.. [8D]

Hvis man bare tar et skikkelig magadrag med hårspray så har du 2 fluer i 1 smekk.. Helgerus, og helgepynta.. [8D]

Du vet det begynner å bli sent når du sitter og ler høyt av nesehårsspøker på nettet.. [X(]
*samler sammen halen og finner senga* [:D]

Du vet det begynner å bli sent når du sitter og ler høyt av nesehårsspøker på nettet.. [X(]
*samler sammen halen og finner senga* [:D]

Halen av nesehår? [8D]

Ok, dro den for langt hehe...

Oj, den første der må jo egentlig være svært effektiv og virke bedre enn en kopp sterk kaffe om morgenen!

Ah! Mitt favoritt-tema! NESEHÅR  

*lener seg tilbake i godstolen og nyter diskusjonen, mens jeg spiser litt buser*

Bare du husker på å varme de opp over lighterflammen så.. Ingen sushibuse!

Lighter setter bismak på busene. Foretrekker å koke de jeg [:D] 
Noen ganger holder det med å putte de i microen.. da blir de litt som marsmellows.

Men hvis vi tar for oss koking, legger du busene i vann over natten først a la pinnekjøtt? Eller er du av den tøffe sorten som spiser de som de er?
Microen ja, mnja men bestrålte buser kan umulig være sunt - eller?[&:]

Liker helst å la de ligge i vann over natten. Men det er for å myke opp de litt. Jeg begynner jo samlingen på mandager som regel, så samler jeg hele uka for å ha litt snacks til freddan. På torsdagskvelden er mandagsbusene blitt så harde at de blir bedre av å ligge i vann over natten. Litt sånn juicy... mmmm.. *slikker seg rundt munnen* Pluss at hvis man har huket tak i en shikkelig grønnbuse vil jo den sette en spenstig farge på resten av kolleksjonen hvis man vannbader det [:)]
Har også hørt at ørevoks kan legges ved for de som vil ha en litt sterkere smak.

Gleder meg til å feire Jul med deg og resten av Shrek sin familie*[8D]

Bare hyggelig å oppfylle ditt ønske! Tror faktisk jeg har synske evner, i og med at jeg traff så på kornet[:)]

PS  du glemte å si takk. Utakk er verdens lønn ja. Hmfr[>:]

Takk

Back
Topp