kal-el

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

ORIGINAL: Kal-El

ORIGINAL: MsDominO!

herregud.. du ser jo det på bilde da... [8|][8D]

ja, ikke sant[8D][:D]

Hm? Ser jeg ut som en kjærring mener du?

aner ikke hvordan du ser ut jeg[8D]
men veldig fin signatur da!![:D]

Klikk på nicket/brukernavnet mitt , så kommer "normalt" bilde opp av meg i profilen min.

en så kjekk en som det der tviler jeg på vi har hengende sammen med oss hormonelle her på babyverden![8D][:D]
Joda, er faktisk sant. Noen få utvalgte nerder kommer i så deilig innpakkning[8D][:D]

en så kjekk en som det der tviler jeg på vi har hengende sammen med oss hormonelle her på babyverden![8D][:D]

Hehe, så du tror seriøst at jeg har lagt ut falsk bilde?

nei må jo velge å tro på deg, selv om jeg også er bittelitte tvilende[;)]
men det må jeg få være. er skeptisk av meg generelt.

ORIGINAL: Dråpe

ORIGINAL: MsDominO!

herregud.. du ser jo det på bilde da... [8|][8D]

ja, ikke sant[8D][:D]

Hm? Ser jeg ut som en kjærring mener du?

aner ikke hvordan du ser ut jeg[8D]
men veldig fin signatur da!![:D]

Klikk på nicket/brukernavnet mitt , så kommer "normalt" bilde opp av meg i profilen min.

Joda, er faktisk sant. Noen få utvalgte nerder kommer i så deilig innpakkning[8D][:D]

hehe[:D]

...ja ..neida.. så....
Sank tråden litt for langt ned nå eller[8D][:D]

...ja ..neida.. så....

må være fornøyd nå kal-el som har fått en egen tråd i kveld på 2 sider![;)]

hihihi du Kælle, du Kælle[;)]

Heheheeheheh...skøy!

...ja ..neida.. så....

Joda.. nei... altså det...

ORIGINAL: Piffi Allkrydda

Vittig, egentlig... Ikke siden Breeg sin storhetstid har en bruker her på BV fått like mye oppmerksomhet! [:D] Er det virkelig nok her inne å utgi seg for å være mann (med stor M)? [8D] Hummmm.... Det skal jeg huske...

Nei, du må se ut som meg i tillegg, og ha en magisk tiltrekningsevne på det motsatte kjønn - noe jeg selvfølgelig har. Det hjelper også å være kvalm helt åpenlyst, for folk ignorerer/blir nummen av det som er rett foran nesa på dem. Litt som napoleons hvite hest. Og så er det selvfølgelig viktig å ikke ha et snev av selvironi.

Dette er jo internett, så skjønner det. Men at du ble mer skeptisk pga. bildet blir jeg bare smigret av.

Vittig, egentlig... Ikke siden Breeg sin storhetstid har en bruker her på BV fått like mye oppmerksomhet! Er det virkelig nok her inne å utgi seg for å være mann (med stor M)? Hummmm.... Det skal jeg huske...

Å, gjett om jeg har hatt den tanken jeg også. Husker evinnelige sitater som "Enig med deg, Breeg" og "Bra sagt, Breeg"[:D]

ORIGINAL: Inmari

Vittig, egentlig... Ikke siden Breeg sin storhetstid har en bruker her på BV fått like mye oppmerksomhet! Er det virkelig nok her inne å utgi seg for å være mann (med stor M)? Hummmm.... Det skal jeg huske...

Å, gjett om jeg har hatt den tanken jeg også. Husker evinnelige sitater som "Enig med deg, Breeg" og "Bra sagt, Breeg"[:D]

Helt enig med deg, Inmari [:)]

quote:

ORIGINAL: Inmari

quote:

Å, gjett om jeg har hatt den tanken jeg også. Husker evinnelige sitater som "Enig med deg, Breeg" og "Bra sagt, Breeg"

Helt enig med deg, Inmari

Nekter å innrømme at jeg faktisk måtte le nå[:D]

Dette er jo internett, så skjønner det. Men at du ble mer skeptisk pga. bildet blir jeg bare smigret av.

ja det børr du bli!

Hvordan kan man vite det om noen her inne egentlig?!! Bortsett fra dem man har truffet da....[8D]

ORIGINAL: Mirus

Hvordan kan man vite det om noen her inne egentlig?!! Bortsett fra dem man har truffet da....[8D]

Vite hva? Om de er gutt eller jente?
Der jeg kommer fra er det vanlig praksis å ha tillitt til folk inntil det motsatte er bevist. Dvs. folk skal ikke måtte gjøre seg fortjent til tillitt, de må gjøre seg fortjent til mistilitt.

Så lenge livet mitt eller pengebingen min ikke avhenger av det har jeg ingen problemer med å ta noen for god fisk på nett. Men folk er jo forskjellig.

hvordan kan jeg vite du er en gutt og ikke dame??[8D]
dette lurer jeg på[:D]
tror du er ei dame jeg[;)]
og har du barn eller siden du er her?

jeg også har tenkt en stund at det er en dame...[:D]

ORIGINAL: monjen

*oppgitt*

ORIGINAL: monjen

*oppgitt*

du kan jo ikke regne med at vi alle jentene skal sitte med en følelse om at vi er 100% sikre på at det er en modellgutt her inne på babyverden sammen med alle oss damene!

Back
Topp