Ida82 Forumet er livet 12 Nov 2009 #1 Er du lege/sykepleier e.l? Syns du har så bra innsikt og gode forklaringer på alt her!!
Kal-El Forumet er livet 12 Nov 2009 #2 ORIGINAL: Ida82 Er du lege/sykepleier e.l? Syns du har så bra innsikt og gode forklaringer på alt her!! Nei, er ingen av delene.
ORIGINAL: Ida82 Er du lege/sykepleier e.l? Syns du har så bra innsikt og gode forklaringer på alt her!! Nei, er ingen av delene.
G Grete71 Forumet er livet 13 Nov 2009 #3 Må si at jeg også har grublet litt på "hva" du egentlig er... [:D][;)]
Kal-El Forumet er livet 13 Nov 2009 #4 ORIGINAL: Grete71 Må si at jeg også har grublet litt på "hva" du egentlig er... [:D][;)] Jeg er program/kodeutvikler.
ORIGINAL: Grete71 Må si at jeg også har grublet litt på "hva" du egentlig er... [:D][;)] Jeg er program/kodeutvikler.
G Grete71 Forumet er livet 13 Nov 2009 #5 ORIGINAL: Kal-El ORIGINAL: Grete71 Må si at jeg også har grublet litt på "hva" du egentlig er... [:D][;)] Jeg er program/kodeutvikler. [8|][:D] Ganske opplyst, en! [:D] Setter STOR pris på svarene du gir her inne, samme hva det egentlig dreier seg om. [:D]
ORIGINAL: Kal-El ORIGINAL: Grete71 Må si at jeg også har grublet litt på "hva" du egentlig er... [:D][;)] Jeg er program/kodeutvikler. [8|][:D] Ganske opplyst, en! [:D] Setter STOR pris på svarene du gir her inne, samme hva det egentlig dreier seg om. [:D]