Kakestykke..

Lille Mille

Gift med forumet
Mitt første kakestykke kort [:)] Vet ikke hvor store disse er vanlig å lage jeg, min ble kanskje litt liten eller..? Bildene er tatt med mobilen = dårlig kvalitet

Så flott det var!
Jeg har enda igjen å våge meg utpå ett slikt!

Nydelig pyntet!

Åh, det var utrolig skjønt! Link til mal? [:)]

Takk jenter [:)] Husker ikke hvor jeg fant malen, men jeg har lagret den på mac´n. Det var denne jeg brukte [;)] Er sikkert bare å google, så kommer det kanskje opp flere.

Utrolig vakkert[:D][:D]

ORIGINAL: _mari_

Så flott det var!
Jeg har enda igjen å våge meg utpå ett slikt!

Nydelig pyntet!

Jeg er så enig, helskjønt!!! [:D][:D]

Stilig kort[:)]
Har aldri sett et sånt kort før jeg[:D][:)]

oii, det var nydelig da! Aldri sett sånn jeg heller før, jeg er ingen kortlager men fikk nesten lyst å prøve med et sånnet[:D]

Det var kjempefint!

Har ikke turt å våge meg uttpå ett slik enda jeg. Syns det ser så komplisert ut!

rett og slett heeeeeeeeeeeeelt nydelig

Takk for koselige kommentarer [;)] Me like very much [8D]

Skjønner nå at jeg har gått lei av vanlige kort og blitt helt frelst av bokser, esker ol og NÅ kakestykker. Så stilig dette var! Jeg må jo bare prøv dette [:D]

Lurer også på om det går an og åpne og om det kanskje er plass til en liten gave inni der??!

Den kan åpnes og brukes som en liten gaveeske [;)] Jeg valgte å lukke igjen bak pga dekorering osv, men om man vil bruke den til eske eller ha teksten inni så er det bare å la den være åpen. Bare se på eksempelet her:

Edit: Får visst ikke opp bildet... tror jeg [8|] Men her er linken til [link=http://kristinslilleblogg.blogspot.com/2010/03/kakestykkekort.html]kristinslilleblogg[/link] hvor jeg fant malen og infoen [;)]

Åh, så flott! Helt til å spise opp, og lekkert pyntet. [:)]

ORIGINAL: [Mon|]

Det var kjempefint!

Har ikke turt å våge meg uttpå ett slik enda jeg. Syns det ser så komplisert ut!

Back
Topp