kaker??

smurfix

Elsker forumet
åssen kaker hadde/ skal dere ha til dåpen egentlig??
og hvor mange tror dere vi trenger til et selskap på 20 stk?[&:]

kjenner at jeg kanskje må begynne å planlegge litt snart, er jo bare et par uker til[&:]

Vi skal ha marsipankake(dåpskake), ostekake, suksessterte, verdes beste, sjokolademuffins og karamellpudding[:)]

vi skal ha to hovedkaker (pga noe misforståelser, men nå er ihvertfall begge bestilt.) begge i marsipan tror jeg, ene med bildet av snuppa og andre uten bilde.
også skal vi ha oreokake, sjokoladekake og verdens beste ihvertfall. og muffins tror jeg, er ikke helt ebstemt enda.

Marsipankake,verdens beste,sjokoladekake,oreokake,kransekake,gele,sjokoladepudding [:D]
Blir en 25stk ca [:)]

Vi var 18 stk, derav 3 barn. Og vi hadde disse 4:

Hadde mye igjen, så hadde ihvertfall ikke hatt flere enn 4 hvis dere er 20 stk[:)]

Aaaner ikke[&:] Blir stressa sjæl jeg, vet ikke engang når vi skal ha den...
Men vil ha litt forskjellige så det passer til enhver smak. En ca 6 stk burde vel holde?

takk for mange fine forslag.. må sette meg ned snart og skrive opp hvilken kaker jeg vil ha, for har både mammma,farmor,tante og svigemor på vent her.. hehe. de ville så gjerne bake ei kake[8D] og det skal de med glede få lov til[8D]

vi blir 36 stk..

skal ha:

1 sjokolade kake (langpanne)
1 blåbær rull
1 oreo
1 suksesskake
1 dronning maud kake
1 boston kake
1 dåps kake hovedkaken

Vi blir 20 stk, og skal ha:
Marsipankake
Ostekake
Verdens beste
Sjokoladekake [:)]

ORIGINAL: ilabom

Vi blir 20 stk, og skal ha:
Marsipankake
Ostekake
Verdens beste
Sjokoladekake [:)]

haha.. har satt opp liste her og den er nesten helt lik din, bortsett fra at vi tenkte å ha 1 til.. aner ikke hva den heter, men er sukkerbrød med romfyll og lys sjokolade utapå[8D]

vi blir kun 12 voksne... så jeg tenker max 4 kaker.
svigerinna mi lager en med hasselnøtter og en ostekake... og jeg&Mamma lager 2 andre, som jeg ikke har bestemt enda.

Back
Topp