Kaker til dåpen

Jeg tenkte å prøve :D Smakte den i selskap hos ei venninne og den var sykt god! Håper jeg får det til like godt :D

Den sjokoladekaka lagde jeg til dåpen:D kjempegod:)
Vi hadde altfor masse kaker, så de færreste var i det hele tatt halvspist:p tror vi hadde 9 eller 10 kaker, pluss popcorn, og kun en av de ble spist opp:p var ca 45 gjester.

Imponerende! Hadde jeg turt skulle jeg prøvd meg på den jeg også, men syns det ser så vanskelig ut med flere lag :oops:

Takk for mange gode kaketips jenter :)

Vi trenger sikkert ikke så mange kaker som vi tror, leder jo at flere av dere hadde masse igjen :D

vi var litt over 25 i vår dåp.Vi bestillte ei dåpskake med bakeri med bilde av henne på, så hadde vi mokkafromasj, oreokake, sukksessterte, dronning maud dessert, ostekake, krydderkake med sjokoladeglasur (til barna), pavlova og cup cakes :) Det holdt i massssssevis til selve dåpen, men vi giftet oss samtidig som en overraskelse til alle gjestene, så vi regnet med en del besøk i dagene etter, noe som var riktig, så alt forsvant rimelig fort :)

Giftet dere samtidig ja, så stilig! Gratulerer :D:D

Imponerende! Hadde jeg turt skulle jeg prøvd meg på den jeg også, men syns det ser så vanskelig ut med flere lag :oops:
Den er ikke så vanskelig altså:) bare at jeg kløna så vanvittig på sammensetningene så to av bunnene ble ødelagt:P hehe. Bygde den bare sammen igjen da, og den holdt:D

Så morsomt! Da var det nok mange som ble overrasket vil jeg tro :D

Hvordan kom dere på å gjør det? Veldig kul ide:D
vi snakket litt generelt om det å ta det sammen med dåpen, også bare satt vi og fleipet over hvor kult det hadde vært hvis ingen visste noe.. så da bare ble det sånn :P Det var en liten dåp, så vi var ikke mer enn en ca 30 stk tror jeg, men akkurat de vi ønsket skulle være der :) ja, det ble noen overraskede gjester, særlig mødrene våre :p

vi snakket litt generelt om det å ta det sammen med dåpen, også bare satt vi og fleipet over hvor kult det hadde vært hvis ingen visste noe.. så da bare ble det sånn :p Det var en liten dåp, så vi var ikke mer enn en ca 30 stk tror jeg, men akkurat de vi ønsket skulle være der :) ja, det ble noen overraskede gjester, særlig mødrene våre :p

Så morsomt! Og sporty!

Haha, skulle likt å sett ansiktet på mamma og svigermor om vi plutselig hadde giftet oss uten at de visste om det på forhånd :p

Den sjokoladekaka lagde jeg til dåpen:D kjempegod:)
Vi hadde altfor masse kaker, så de færreste var i det hele tatt halvspist:p tror vi hadde 9 eller 10 kaker, pluss popcorn, og kun en av de ble spist opp:p var ca 45 gjester.

Har du lyst til å dele oppskriften på sjokoladekaken?

Back
Topp