Kaker til dåpen

Tekoppen

Betatt av forumet
Novemberlykke 2015
Marsboere 2020
God morgen :)

Vi blir ca 25 stykker i dåpen til lillegutt og jeg prøver å planlegge hvordan vi skal gjøre det med kaker. Hvor mange kaker ville dere hatt til 25 personer?

Jeg lurer også på hvilke kaker dere skal ha? Kommer ikke på noe mer en marsipankake og sjokoladekake om dagen :joyful:

Vi blir også ca 25. Vet ikke helt hvor mange kaker det blir, men i alle fall ostekake med bringebærgele på toppen så den blir rosa

dsc03441_0.jpg

og sjokoladekake med bringebærmousse og sjokoladesmørkrem

1758285-12-1379421153898.jpg

Vi blir også ca 25. Vet ikke helt hvor mange kaker det blir, men i alle fall ostekake med bringebærgele på toppen så den blir rosa

dsc03441_0.jpg

og sjokoladekake med bringebærmousse og sjokoladesmørkrem

1758285-12-1379421153898.jpg

Woow, den sjokoladekaka så virkelig god ut! Skal du bake den selv? :wideyed::):rolleyes:

Woow, den sjokoladekaka så virkelig god ut! Skal du bake den selv? :wideyed::):rolleyes:

Jeg tenkte å prøve :D Smakte den i selskap hos ei venninne og den var sykt god! Håper jeg får det til like godt :D

Red velvet var en hit på navnefesten våres :)
Boller og rice Chrispies kuler var også populært, særlig hos de minste :)

Marsipankake er et must her :) vi skal også ha suksessterte, sjokolademoussekake og cupcakes.

Vi skal ha marsipankake (dåpskaken), gulrotkake, suksessterte, sjokoladekake, ostekake og kanelsnurrer (mtp barna) ..

Skulle gjerne hatt en red velvet kake men ha aldri lagt den før, så tar ikke å sjangser på den nå.. :p

Den sjokoladekaka lagde jeg til dåpen:D kjempegod:)
Vi hadde altfor masse kaker, så de færreste var i det hele tatt halvspist:P tror vi hadde 9 eller 10 kaker, pluss popcorn, og kun en av de ble spist opp:P var ca 45 gjester.

Glemte å svare på spørsmålet:P den kaka som ble borte var iskake. Ellers syns jeg det er ålreit å ha ostekake, sjokoladekake og marsipankake/bløtkake. Eller jeg syns det er gøy med litt annerledes kaker og jeg:P finnes jo så mye godt:D

Lurer på det samme :P vi blir 15 stk, så trenger ikke så mange. Men det er vanskelig å begrense seg! Har lyst på dåpskake (venninne lager, tror det blir sjokolademousse), bløtkake, snickerskake, karamellkake, daimiskake, tårnkake, kvæfjordkake, cupcakes med blå glasur (mest som pynt) og sikkert noen til som dukker opp ;) men er sikkert mer enn nok med 2-3 stk :D

Vi var 23 og hadde 3 kaker (marsipan, sjokolade og kvæfjordkaka) pluss diverse annet. Cupcakes, cake pops, godteri etc. Det ble mye kake igjen.:)

Vi blir 30 stk. Må ha masse kaker /) elsker å bake da. Min mor får lage kvæfjordkake og svigermor tar med kransekake. Ellers ønsker jeg å ha cup cakes, pavlova og enten kringle eller sjokoladekake tror jeg. I tillegg kommer dåpskaken i marsipan :)

Vi blir 30 stk. Må ha masse kaker /) elsker å bake da. Min mor får lage kvæfjordkake og svigermor tar med kransekake. Ellers ønsker jeg å ha cup cakes, pavlova og enten kringle eller sjokoladekake tror jeg. I tillegg kommer dåpskaken i marsipan :)
Åå, pavlova glemte jeg :O

Vi blir 46 å vi skal ha pavlova,moccafromage,iskake,karamellpudding,tropisk aroma,ostekake,oreodessert,himmelsk marengs,muffins,åsso dåpskaka :)

vi var litt over 25 i vår dåp.Vi bestillte ei dåpskake med bakeri med bilde av henne på, så hadde vi mokkafromasj, oreokake, sukksessterte, dronning maud dessert, ostekake, krydderkake med sjokoladeglasur (til barna), pavlova og cup cakes :) Det holdt i massssssevis til selve dåpen, men vi giftet oss samtidig som en overraskelse til alle gjestene, så vi regnet med en del besøk i dagene etter, noe som var riktig, så alt forsvant rimelig fort :)

vi var litt over 25 i vår dåp.Vi bestillte ei dåpskake med bakeri med bilde av henne på, så hadde vi mokkafromasj, oreokake, sukksessterte, dronning maud dessert, ostekake, krydderkake med sjokoladeglasur (til barna), pavlova og cup cakes :) Det holdt i massssssevis til selve dåpen, men vi giftet oss samtidig som en overraskelse til alle gjestene, så vi regnet med en del besøk i dagene etter, noe som var riktig, så alt forsvant rimelig fort :)
Så gøy! Gratulerer :D

Vi skal ha marsipankake, gulrotkake, kringle, ostekake, en glutenfri kake og kransekake. Vi blir 26, 3 med glutenallergi.

Vi hadde dåpskake(sjokoladekake med hvit sjokolade krem og bringebær), marsipankake, oreokake, ostekake, fromasjkake, suksessterte, sjokoladekake, cupcakes, eplekake :)

Vi var 29 stk og det ble MASSE igjen :p

Skal nevnes at sjokoladekaken, suksessterten og marsipankaken ikke var planlagt :) svigermor hadde gått litt over styr :p

Back
Topp