Kaker til bursdag?

AnneS

Forumet er livet
VIP
Vi som prøver :)
Desemberlykke2017
Vi blir ca 25stk i bursdagen til minsten på lørdag (7barn fra 1-10år) og jeg er så usikker på hva slags og hvor mye kaker jeg skal lage :shy:
Tanken er foreløpig brownies og oreomuffins, i tillegg til is og fruktsalat :)
Gode forslag? Og hvor mange kaker hadde dere lagd ifht antall personer?
 
Må tenke. Vi er alltid rundt rundt 20 stk. Og da 6 barn.

Men er vi full pott er vi 25 stk og da er det 8 av de som er barn :p Men som regel kan ikke alle komme. Derfor rundt 20. Pluss minus her.

Men fast innslag her her
Hjemmelaga panna cotta
Hjemmelaga vaniljeis med sjokoladebiter
Israelskake
Dronning maud
Da er det bittelitt rester igjen :p Men det meste er ganske mektig å spise gitt :p
 
Når vi har fullt hus, altså 23 stk på det meste har vi ofte hatt noe som storlangpanne med sjokoladekake, gulrotkake, verdens beste, is, frukt. Og da er det en del igjen.
 
Kanskje lage grønnsaksfat med dip? :) hadde lagd 3 kaker til 25 stk :) også hatt litt godis siden av :)
 
Vi pleier å være ca 25 stk. 7 barn og resten voksne. Vi pleier å ha ostekake, sjokoladekake og nøttekake. Har som regel også litt chips og sjokolade utenom. Pleier å holde ganske greit :happy:
 
Takk for gode tips:) det er ikke krise om det blir for mye igjen for jeg skal på jobb dagen etter, de elsker kaker:hilarious:
 
Vi var rundt 20 sty i bursdagen til storebror. Serverte kun kake og kaffe. Hadde 3 kaker + sjokolade (langpanne sjokoladekake, stor marsipankake og fromasjkake). Hadde igjen rester. Tror det er litt forskjell på familier også hvor mye kake man spiser. Min side spiser mye, mens samboer sin side spiser lite.
 
Muffins
Gelé
Sjokoladekake
Sveler
Pleiervi å ha
Er som regel 14-15 stk
 
Langpannesjokoladekake!
 
Back
Topp