Kaker i dåp...

suksesskake
kransekake
fløtekake
marsipankake
ostekake
surmelkskake

Jeg skal ikke lage kakene, så det blir ikke oppskrifter.. Forskjellige slektninger skal bake + at noe skal bestilles..

1 sjokoladekake
1 bløtkake m/marsipanlokk m/bilde av snuppa
1 kransekake m/18 ringer
1 ostekake
1 is/daimkake
Lefser
+ noen andre kaker jeg ikke vet navn på[;)]

ORIGINAL: ~Astrid~

Her vet jeg ikke oppskriftene på kakene vi skal ha, for det er ikke jeg som skal lage dem ! [8D] Men kan skrive ned kakene vi skal ha da...

1 Sjokoladekake
1 Tropisk aroma
1 Verdens beste
1 Stor marsipankake
1 Bløtkake
1 Oreo kake
1 Kransekake
1 Ostekake
1 Snikkerskake
2 Sukseterte
2 Iskaker

Også blir det noen kaker til, men vet ikke hva slags kaker det blir ! [:)] Skal også ha Sjokoladepudding, gele, is og jordbær m/krem.

Det var ikke småtteri:)

Vi skal ha disse her.
1 marsipamkake (dåpskaka)
1 bløtkake
1 smørkremkake (samme som bløtkake, bare med skjokoladekrem)
1 ostekake
1 oreokake
1 sjokoladekake (den oppskriften som ligger her på bv)
1 ostekake
1 kransekake
og masse vannbakels, både med krem og sjokolade[:D]

ORIGINAL: ~Astrid~

Her vet jeg ikke oppskriftene på kakene vi skal ha, for det er ikke jeg som skal lage dem ! [8D] Men kan skrive ned kakene vi skal ha da...

1 Sjokoladekake
1 Tropisk aroma
1 Verdens beste
1 Stor marsipankake
1 Bløtkake
1 Oreo kake
1 Kransekake
1 Ostekake
1 Snikkerskake
2 Sukseterte
2 Iskaker

Også blir det noen kaker til, men vet ikke hva slags kaker det blir ! [:)] Skal også ha Sjokoladepudding, gele, is og jordbær m/krem.

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee blir dokkar mangen eller???????????????[:D]

Vi hadde 7 kaker i bryllupet vårt og da var det 60 gjester og vi hadde kake igjen dagen etterpå.
Så jeg tror ikke dere skal overdrive med kakene. Dere blir å spise kake i en evighet etterpå [8D]

Har også tenkt at dette blir alt for mange kaker, men vi er en kakespisende fam og skal ha etterpålag dagen etter med venner som elsker kaker. Så da satser vi på at det holder.[:D]

Back
Topp