Kakepynt

boro81

Flørter med forumet
Tenkte jeg skulle ordne en bløtkake som dåpskake til gutten min, men trenger noe fint å pynte kaka med[:D] Er det noen som kan tipse meg om noen bra butikker som selger kakepynt til dåp? [:)] Han skal døpes neste søndag, så er redd for at jeg ikke får d i tide hvis jeg bestiller fra nettet.

Tenker du på sånn plast-/keramikkdåpsbarn for å ha på kaka? I såfall har jeg sett at de har sånt på Nille og noen Jernia-butikker. Det er også en del bakerier/konditorier som selger kakepynt (roser/figurer o.l.)

tenkte på noe sånt ja[:)] eventuelt bokstaver eller noe annet fint som passer på en dåpskake[:)] Jernia hadde jeg ikke tenkt på..får ta meg en tur dit[;)]

ORIGINAL: Jellybelly

Tenker du på sånn plast-/keramikkdåpsbarn for å ha på kaka? I såfall har jeg sett at de har sånt på Nille og noen Jernia-butikker. Det er også en del bakerier/konditorier som selger kakepynt (roser/figurer o.l.)

noen bakerier/konditorier selger også pynt. :)

Ja der sier du noe[:)] Der har jeg sett andre har fått i mye fint å brukt, som du skjønner er jeg ikke den største kakebakeren (sett andre...he).

ORIGINAL: Cecilie85

Noen Meny butikker har produkter fra cakas, masse masse fint..

bokhandelen har noen sånne keramikk babyer,vet ikke om dem har annet stæsj å? :)

traktøren har myyye fint å lage kake med!

hører de til i sentrum?[8|] Må ærlig innrømme at jeg har ikke hørt om dem[8D]
ORIGINAL: Melliott

traktøren har myyye fint å lage kake med!

Back
Topp