Kakelakker.er det mye av det på....

Jeg har vært på Tenerife 7-8 ganger, og kan ikke si jeg har sett så mye kakelakker der, og vil tro det er mye det samme på alle kanariøyene. Det er nok som mange over her nevner at kakelakkene trekker mot områder med mye søppel og det er av den grunn naturlig at de trekker mot strandpromenader o.l der folk mister matbiter o.l. hele dagen. Ser dere har bestillr et 4 stjerners hotell, og da tipper jeg ryddigheten rundt hotellet står i stil med hotellstandarden og at kakelakker ikke kommer til å by på noen særlig problemer[:D]

God tur og kos dere masse[:)]

ORIGINAL: Annie_86

Jeg har vært på Tenerife 7-8 ganger, og kan ikke si jeg har sett så mye kakelakker der, og vil tro det er mye det samme på alle kanariøyene. Det er nok som mange over her nevner at kakelakkene trekker mot områder med mye søppel og det er av den grunn naturlig at de trekker mot strandpromenader o.l der folk mister matbiter o.l. hele dagen. Ser dere har bestillr et 4 stjerners hotell, og da tipper jeg ryddigheten rundt hotellet står i stil med hotellstandarden og at kakelakker ikke kommer til å by på noen særlig problemer[:D]

God tur og kos dere masse[:)]

Nja, vi bodde på et fint 4+ stjerners hotell og der var tonnevis[&:] Men der var overalt hvor vi var da, gatene, romma osv..

Mulig det var skikkelig kakerlakk år[:D][8D]

Har vært i Tyrkia flere ganger. Sett én kakerlakk, og det var i gangen på hotellet. (Bakkenivå). Ellers har jeg aldri sett noe særlig til noen slags insekter/kryp der.. Besteforeldrene mine tilbringer store deler av året på Kanariøyene og der kryyyyr det de fleste steder, har jeg inntrykk av.. [:'(]

ORIGINAL: Lissyjane

Jeg så ikke èn da jeg var der[:)]

Da jeg var på GC i Puerto Rico så bodde vi i leilighet m 2 etg. Nede hadde vi vel en 4-5 kakelakker til sammen. Eneste vi såg også, kun 1 ute tror jeg.. Men har hørt det at kakerlakker befinner seg kun i 1 etg.. I dont know! I Hellas har jeg aldri sett kakelakk, så holder meg helst der og kypros jeg![:D] Haaaaater insekter TOTALT..!! Men er alt ettersom hvilket år det er..

ORIGINAL: elphaba

ORIGINAL: Cathrine_86

Da jeg var på GC i Puerto Rico så bodde vi i leilighet m 2 etg. Nede hadde vi vel en 4-5 kakelakker til sammen. Eneste vi såg også, kun 1 ute tror jeg.. Men har hørt det at kakerlakker befinner seg kun i 1 etg.. I dont know! I Hellas har jeg aldri sett kakelakk, så holder meg helst der og kypros jeg![:D] Haaaaater insekter TOTALT..!! Men er alt ettersom hvilket år det er..

maaaaaaaaaaaasse kakerlakker paa kypros!!!!!!!!!

Da får æ håpe kakelakkan holder sæ på Kypros denne sommern[:)]

E så liveredd småkryp-er helt sykt, menmen

Har vært på Tyrkia mange ganger og aldri sett en kakelakk-samt Hellas-

Back
Topp