Kakefat

Ett med stett, 2 runde og 1 rektangelformet ("Verdens beste"/"Kvæfjordkake"-fat). Aldri laget den kaken da, men det fatet blir flittig brukt likevel :happy:

Ingen :p sånn helt seriøst, så er det noe vi ikke har. Vi har noen fat som brukes som det, men som opprinnelig var lysfat vi brukte til dåpen til guttungen. De brukes til både kakefat og serveringsfat den dag i dag :p

Tja, et på stett, et stort i krystall et stort i glass og 3 tror jeg som er sånn litt mindre, til 22 eller 20 form, tilnød 24, de stort går til 24 form og oppover. Noe fått og noe arvet

Vi har to julefat som er runde, et rundt og et rektangulært :)

Har et stort rektangel til " verdens beste", to runde i glass, et mindre rektangel. Mangler ett på stett.

Trur ikke jeg har noe kakefat jeg o_O

Et med stett, et etasjekakefat (sånn med tre etasjer til småkaker) og et ovalt julekakefat (til delfiakake)

Ett på stett, 2-3 runde, og ett rektangulært. Bruker også serveringsfat om det er kake som skal være med på jobb f.eks.

En rasfarlig stabel +litt flere. Både jeg og gubben hadde endel da vi flyttet sammen

2, et rektangulært og et rundt.

Vi har mange.. Og bruker de nesten aldri :hilarious:
Den jeg liker best er sens kakefat, kjøpt på tilbords. Helt enkel, likevel veldig fin.

3. Ett med stett og to uten. To av de blir brukt med jevne mellomrom. 3 er ett arvefat, men litt lite da syns jeg.

Huff, en hel drøss :-) Har en god del vanlige/flate kakefat, noen med litt høyere kant, en på stett, et makronstativ, noen firkantete (Rosendahl), og et sånn stativ fra IKEA til å ha alt mulig rart på.

Back
Topp