Kakedilla

Cesk88

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
jeg har fått så sinnsykt dilla på kaker :o hele tiden!!! Klarer å la være så lenge det ikke er i hus da heldigvis
Er det noen tips til hvordan dempe suget? :P

Er du gravid? Jeg hadde også kaledilla når jeg var gravid... Herrejesus så mye kake jeg spiste... Prøvde en periode å pusse tenna når jeg kjente suget...

Er du gravid? Jeg hadde også kaledilla når jeg var gravid... Herrejesus så mye kake jeg spiste... Prøvde en periode å pusse tenna når jeg kjente suget...
Ja er gravid :P godt å høre flere har gått med kakedilla :P
Skal prøve å pusse tenna :D

Jeg har det omvendt. Er dilla på kake når jeg ikke er gravid :p

Ja er gravid :P godt å høre flere har gått med kakedilla :P
Skal prøve å pusse tenna :D

Tror det er helt normalt :p vi kjøpte også isbitmaskin ;) så nå (når jeg ikke er gravid lenger) tar jeg et glass juice eller vann med isbiter om suget kommer... Amming er nemlig like ille når det gjelder cravings :p hehe

Tror det er helt normalt :p vi kjøpte også isbitmaskin ;) så nå (når jeg ikke er gravid lenger) tar jeg et glass juice eller vann med isbiter om suget kommer... Amming er nemlig like ille når det gjelder cravings :p hehe
Haha da har mannen jobb i lang stund framover med andre ord :P

Jeg stemmer isbiter :p

Spis bær xD

Jeg hadde også dilla på kake tidligere i svangerskapet, men det varte heldigvis bare i 3-4 uker slik som de andre tingene jeg har hatt dilla på :) Får håpe det snart går over for deg også :)

Haha. Mannen har kjøpt med seg hjem kake :P

Back
Topp