SnartMammaTilTre88 <3 29 Aug 2010 #1 Funker det å bruke melis istede for sukker da? Altså.. Vispe f.eks eggedosis av egg og melis? Eller blir det bare helt teit? [8D] Beklager maset mitt.. [8D]
Funker det å bruke melis istede for sukker da? Altså.. Vispe f.eks eggedosis av egg og melis? Eller blir det bare helt teit? [8D] Beklager maset mitt.. [8D]
SnartMammaTilTre88 <3 29 Aug 2010 #3 ORIGINAL: AnaBanana Euh.. Jeg tror jeg hadde vært forsiktig der gitt. Sukker og melis oppfører seg litt forskjellig liksom [:)] Ja, det jeg tenkte på også.. [8D] Googla litt.. Og fant ut at det var noen som hadde prøvd det, og det gikk bra. Usikker [8D]
ORIGINAL: AnaBanana Euh.. Jeg tror jeg hadde vært forsiktig der gitt. Sukker og melis oppfører seg litt forskjellig liksom [:)] Ja, det jeg tenkte på også.. [8D] Googla litt.. Og fant ut at det var noen som hadde prøvd det, og det gikk bra. Usikker [8D]
carpus Forumet er livet 29 Aug 2010 #4 Hva er det du skal bake da? Jeg har en bolleoppskrift hvor jeg bruker melis i stedenfor sukker, og de blir kjempegode! Men da må man lage melkeblanding.
Hva er det du skal bake da? Jeg har en bolleoppskrift hvor jeg bruker melis i stedenfor sukker, og de blir kjempegode! Men da må man lage melkeblanding.