Kakebakere?

Ugla

Gift med forumet
Var litt rolig på matforumet..så jeg prøver her og

Når uglemor har lyst å lære seg å bake litt fancy kaker (LITT!!!)

Hva bør være grunnutrustningen da?
Hvilket basic utstyr bør jeg kjøpe?
OG.. Hvilken forhandler bør man satse på?
Har tittet litt på Cacas..er det noen som er billigere??

hva er det du skal bake ?

jeg begynte iallefall med å kjøpe et wilton blomster sett, flere kakeformer (på e-bay) og Forskjellige tupper til pynteposene. Mye av det jeg har er cacas, men det er jo mye billigere på e-bay. De er også en del på www.spiseligkunst.no . Pluss at de selger forskjellige kakeformer på f.eks. nille, clas olson osv.

Søk på Wilton-produkter på eBay, der har de masse som er ti ganger billigere enn her i Norge!
Men om du vil handle her i landet bør du ta turen på Jernia eller Cacas. Cacas har nettbutikk også.
Jeg har nettopp begynt såvidt å prøve med fram, og har ikke så mye utstyr enda. Tenker ikke å drive det så avansert da..
Men jeg har basisfarger fra Cacas, utstikkere med blomsterfasong, og så har jeg kjøpt sølvkuler og glitterspray til å pynte med [:D]

Har prøvd meg på å lage marshmallowfondant, og her er første prosjekt:

[/URL]

[/image]

Og her er andre prosjekt:

[/URL]

[/image]

Driver ikke så mye med det nå, men hadde en periode da jeg prøvde meg på masse! [:)] Jeg kjøpte et såkalt "startsett" fra Cacas jeg...
http://cacas.no/Produkt/03-611
Kom ganske langt med det egentlig... ellers har de mye cacas på Jernia! [:)] Og da blir det jo billigere enn i nettbutikken også pga du slipper frakten.

Back
Topp