Kake!

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Noen som har en oppskrift på en god og enkel sjokoladekake? Får gjester på søndag og vil gjerne stille med noe hjemmelaget, da de som kommer er så flinke til å bake... Blir litt nedtur å stille med halvfabrikat da..

Hva med en oreo dream? Den er superenkel. Ellers har de mange kjempegode på detsoteliv.no
Det er en faaarlig side. :D

Hva med en oreo dream? Den er superenkel. Ellers har de mange kjempegode på detsoteliv.no
Det er en faaarlig side. :D

Tenkte mer en sånn langpannesak... Er små barn med i følge :P skal ta en titt på den sida, men navnet tilsier at den er litt farlig ja!

Tenkte mer en sånn langpannesak... Er små barn med i følge :P skal ta en titt på den sida, men navnet tilsier at den er litt farlig ja!
Aha, da anbefaler jeg den på den siden som heter noe sånt som "barnas beste sjokoladekake". Er en med lys krem på. Den er god!

Søk på smarties kake på passion4baking.no den lagde jeg til barnebursdag. Var skikkelig hit både for øyne og gane ( og skikkelig mektig..). Det var kanskje min første kake som ikke var 1-2-3, så ikke vanskelig!!
Lykke til med baking uansett hva du bestemmer deg for:)

Søk på smarties kake på passion4baking.no den lagde jeg til barnebursdag. Var skikkelig hit både for øyne og gane ( og skikkelig mektig..). Det var kanskje min første kake som ikke var 1-2-3, så ikke vanskelig!!
Lykke til med baking uansett hva du bestemmer deg for:)

Takk for tips :) skal sjekke den ut :)

Back
Topp