KAKE!!

schnuppaluppa

Gift med forumet
Bake kake i påska, men hva??? Noen tips? Gjerne noe som kan påske pyntes. [:D] Og orker ikke detsoteliv...prøvd ett par oppskrifter som ikke har smakt godt. [>:]

Suksesskake = gul kake..[8D][8D]

Denne er veeeldig god!! itt konditorfarge i kremen så blir den GUUL!!![:D][8D]
http://www.freiahjemmekonditori.no/?id=4&type=Recipe#all

ORIGINAL: *MissMe*

Den er sånn standard bursdag kake her i huset...til og med laget denne, suksess and[8D]:

Såååå er litt lei av å lage den. Og skal lage den om ett par uker til eks sjef(som takk for tiden), han har gluten allergi så da er den grei.

ORIGINAL: schnuppaluppa

Den er sånn standard bursdag kake her i huset...til og med laget denne, suksess and[8D]:

Såååå er litt lei av å lage den. Og skal lage den om ett par uker til eks sjef(som takk for tiden), han har gluten allergi så da er den grei.

Ja, stemmer det!! Den anda er råååflott!!![:D] Knallflink er du!![:D]

Men den sjokoladekaka lager jeg i ny og ne. Kan og lages som muffins! Nam, nam!![:D] Kremen er knallgod!!!!

Den sjokkis kaka så knall ut ja!!! Hæhæ..glemte å gå inn på linken. [:-]Er den luftig eller litt klissen?

Den sjokkis kaka så knall ut ja!!! Hæhæ..glemte å gå inn på linken. [:-]Er den luftig eller litt klissen?

Ehmm. Litt saftig liksom men ikke kladdete da. Holder seg i noen dager før den smuldrer opp..[;)][8D]

Ehmm. Litt saftig liksom men ikke kladdete da. Holder seg i noen dager før den smuldrer opp..[;)][8D]

good! Er ikke noe glad i tørre, luftige sjokkis kaker, skal være saftige. Men det pleier de å bli med melkeprodukter. [:D]
Du får nok tilbake mld på den til uka. [;)] taaaaakk igjen. [:D]

Jeg bruker å lage appelsin-ostekake med sjokolade-kjeksbunn i påsken!!! Serveres med appelsinsaus - SNADDER! [:D]

ORIGINAL: Vand

Jeg bruker å lage appelsin-ostekake med sjokolade-kjeksbunn i påsken!!! Serveres med appelsinsaus - SNADDER! [:D]

oppskrift!!![;)]

oppskrift!!![;)]

kan du få den i morgen - er på tur i seng straks og oppskriften må jeg lete bittelitt etter!?

Men MINN MEG PÅ DET, hvis ikke glemmer jeg det[8D][8D][8D]

oppskrift!!![;)]

kan du få den i morgen - er på tur i seng straks og oppskriften må jeg lete bittelitt etter!?

Men MINN MEG PÅ DET, hvis ikke glemmer jeg det[8D][8D][8D]

Back
Topp