Kake!

maiblomst

Gift med forumet
I dag må alle spise et stykke eller åtte... av sin favorittkake!

Eg har bursdag og fyller 28 år [:D]  Det er drittvær ute, så eg har IKKE vert snill jente i år [&:] Jaja... skal bli snill til jul!

Ballong til meg [;)]

Gratulerer med dagen![:D][:D][:D]

Kake? tja.. spiste mye kake i går, var i 16årsdag til to fettre av meg (tvillinger) de hadde egentlig ikke bursdag før i dag[;)]
Huff som tia går.. ikke lwnge siden jeg trilla dem rundt i tvillingtrilla deres.. Nå er det mine egne barn som har fått tvillingtrille, og "gutta mine" er blitt 16 år og skal lære å kjøre bil[&:]

Feira deg også litt da, jeg[:D]

Gratulerer så masse med dagen!!!!

Da har eg en unnskyldning til å spise det i dag også!!! nammenam[:D][;)]

Gratulere så mye med dagen !
Håper at det blir mye kake på deg og mange hyggelige overraskelser !
Skal se det blir strålende vær utover dagen ,kan ikke tenke meg at du har klart å være slem et helt år [:D] !

Gratulerer så mye!
Håper du får en super bursdag. [:)]

Gratulere så mye med dagen!

Gratulerer med dagen!!!

Kake ja, hadde vært godt det... Men blir vel ikke mye  av det her

Hurra for deg som fyller ditt år!!!

GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN
HÅPER DU FÅR EN SUPER DAG!![:D][:D]

Gratulerer med dagen! [:D]

Tusen takk alle sammen [:)] 
Joda en fin dag! Begynte dagen med et stykke sjokoladekake [:D] Da skal eg love deg at det ble liv i leiren... Flere som satte pris på det he he... Ellers blir det å feire dagen alene i kveld, siden gubben dro på jobb i går... Men det gjør ikke så mye. Har slitt sånn med nattesøvnen i det siste, så eg kommer til å kubbe så snart Farmen er ferdig he he!

Vi er på besøk hjemme hos mamma å her bor også lillebror som er kokkelærling på Bølgen&Moi i Stavanger.. Han kom hjem fra jobb i går å sa han hadde spist 5 sjokoladefondanter for de hadde laget for mange, så trodde han nok jeg mente det når jeg lata som jeg ble skikkelig lei meg for at ikke jeg hadde fått, så i dag kom han plutselig å satte en plate med en gigantisk! sjokoladefondant med vaniljeis forran meg!! [:D] Elsker lillebror!![:D][:D][:D]

Gratulere sååååååååååå mye med dagen. jeg har feiret bursdagen din på bølgen & moi i dag med en haug av sorbet og is. Håper det teller. Ha en knall bursdag

Nå har jeg nettopp kjøpt napolionskake[:D] Gratulerer med dagen

Gratulerer så mye med dagen [:D] Håper du har en flott dag

All feiring teller madonna [:D] Godt dere unner dere selv litt ekstra!

ORIGINAL: MammaAne

Vi er på besøk hjemme hos mamma å her bor også lillebror som er kokkelærling på Bølgen&Moi i Stavanger.. Han kom hjem fra jobb i går å sa han hadde spist 5 sjokoladefondanter for de hadde laget for mange, så trodde han nok jeg mente det når jeg lata som jeg ble skikkelig lei meg for at ikke jeg hadde fått, så i dag kom han plutselig å satte en plate med en gigantisk! sjokoladefondant med vaniljeis forran meg!! [:D] Elsker lillebror!![:D][:D][:D]

Lillebroren min er også kokk - han er ganske nyutdanna da[;)][:D] Utrolig flink[:D]
[8|]Bare så synd at han ikke bor her hjemme lenger..[8|]

Gratulerer så masse med dagen maiblomst!!! [:)] Håper du har hatt en flott dag til nå og at du fortsatt får en flott kveld!!![:)][:)] gøy med bursdag!!!

Gratulerer med vel overstått dag
Håper du hadde en fin dag i går. Klem

Back
Topp