Kake!

LilleKaisa

Glad i forumet
Jeg holder på å planlegge kaken jeg skal lage til Kaisa sin bursdag og det finnes så mye fiiiine kaker!!

Har funnet noen jeg vil prøve meg på, men de ser veldig innviklet ut. Mulig det kommer bilder etterhvert;)

spør hvis det er noe du lurer på hvordan du skal gjøre, så skal jeg se om jeg kan hjelpe deg, søta! [:)]

Varene dine ligger forresten klare på lageret for avhenting onsdag ettermiddag. [:)]

ORIGINAL: Pijah

spør hvis det er noe du lurer på hvordan du skal gjøre, så skal jeg se om jeg kan hjelpe deg, søta! [:)]

Varene dine ligger forresten klare på lageret for avhenting onsdag ettermiddag. [:)]

Kommer nok til å måtte spørre om råd ja, skal innom Bakeshop på torsdag og høre litt med Terje[:D]

Hvor har det blitt av den gode gammeldagse sjokoladekaken da??[8D]Her skal det bakes en bamsekake tror jeg.Gleder meg til å se bilder av kakene deres ihværtfall.Trenger sårt litt inspirasjon[;)]

ORIGINAL: pamelahjørdis83

Hvor har det blitt av den gode gammeldagse sjokoladekaken da??[8D]Her skal det bakes en bamsekake tror jeg.Gleder meg til å se bilder av kakene deres ihværtfall.Trenger sårt litt inspirasjon[;)]

Det er den jeg går for [8D]. I fjor lagde vi piratskipsjokoladekake til gutta, og den var stor suksess. Kasper hadde lyst på spidermankake, men der måtte mor melde litt pass, gett . Blir noen bursdager i august (K. den første, S. 22. og tvillingene en foreløpig uviss dag), så blir vel kløpper på sjokoladekake etterhvert hvertfall [8D].

Hjelpes[:o]Såå mange kaker.Holder med meg selv og til Trym kjenner jeg.Og da bruker jeg å "feire" bursdagen min på hans dag.Samler hele røkkelet og hipp hipp hurra hele dagen.Slipper å ha to dager feiring.Da går sambo nemlig på veggen.[X(]

Vi slo sammen guttas bursdagsgfeiringer i fjor. Kommer kanskje til å gjøre det samme i år, vi får se hvem K inviterer siden han er ferdig i bhg og ikke kommet så godt i gang på skola. Tenker det blir noen barnehage og nabolagsunger, ja. Familie har vi uansett ikke så mye av her oppe, så det blir jo lite familieselskap å snakke om. Brødrene mine, svigerinna og nevøen min - og de er jo her uansett og spiser litt av hvert ganske ofte [8D]

Tenkte eg og sku prøva å laga ei stillig/fin kaka i år ... kan godt henda eg tenke så lenge at da blir ei vanleg sjokoladekaka [8D] ... men ska sjå kva eg får te .. [:)].. har veldig lyst ... [:)]

Her må eg baka 4 gonga i året .... har ein bursdag så ska da feirast med kaka ... sambo e ikkje enig ... men der har han ikkje noke han sku ha sagt .. hehe [:D][8D]

Denne fikk Adrian ifjor til 2års dagen sin. Bestilte den av ei jeg kjente, kostet 500kr. Usikker på hva jeg gjør i år, synes det ble litt dyrt.. [;)] Men han var veldig fornøyd da [:)]

Er en racer på fotballkake jeg da! [;)] Veldig greit og enkelt! Skuffesjokoladekake som beskjæres litt på to kanter, seigmenn som fotballspillere og to mål og en ball! [:D]

ORIGINAL: Teddyen

Er en racer på fotballkake jeg da! [;)] Veldig greit og enkelt! Skuffesjokoladekake som beskjæres litt på to kanter, seigmenn som fotballspillere og to mål og en ball! [:D]

Det jeg tenkte Sivert skulle få i år ^^

ORIGINAL: Teddyen

Den fekk sambo av søstro si eit år .. hehe .. han vart strålande fornøyd [:D]

Back
Topp