Kake til minnestund

AnneS

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
Jeg er på jakt etter en enkel, men god og saftig kake som vi kan ha i minnestunden til pappa.
Vi skal bestille en stor kake fra edgars bakeri, men må ha noe mer.
Helst noe som tåler å stå i kjøleskapet natta over :) forslag tas imot med stor takk!

Kondolerer. Jeg tenker enten langpanne gulrotkake eller sjokoladekake. Der er noe mange liker, og som tåler veldig fint å stå flere dager om så. Det er heller ikke så krevende for deg å få laget, du har sikkert nok oppgaver og tanker og trenger ikke bake en veldig arbeidskrevende kake.

Ville ha laget en du allerede kan, så det ikke blir for mye stress.
Ellers - denne har jeg laget 100 ganger, den blir alltid god og den smaker best dagen etter ❤️ :)

Kondolerer :Heartred Ville lagt Gullerot kake. Ikke så vanskelig og tåler at stå.

Kondolerer :Heartred ville også laget en langpanne kake eks gulrot eller sjokoladekake. Enkelt, saftig, holdbart og noe de fleste liker. Husk å ta vare på deg selv oppi alt:Heartred

Så trist at du mistet din pappa❤️
Jeg må si at den beste sjokoladekaken jeg har spist er faktisk toro sin og den holder seg godt. Blir ikke enklere enn det! :)

Kondolerer så mye.:Heartred

Denne her har blitt favoritt her i huset:

Smaker utrolig godt og friskt, utrolig lett å lage og skal faktisk stå i kjøleskapet minst noen timer og gjerne natta over.

Jeg har laget den to ganger på to uker nå, bare fordi....:)

Back
Topp