kake til bursdagsbarn:)

Loth

Flørter med forumet
Har litt lyst til å lage ei lita kake bare til gutten min, Noen som har noen oppskrifter?? eller bare ideer så kan eg søke etter oppskrift.
Eg tenker at det ikkje bør vera den sjokoladekaka eg ska bake til oss voksne, for da er val han våken i 3 dager til ende:)

Setter stor pris på svar:)

Har laget sjokoladekaketog, marsipankake og gulrotmuffins. Tenker at han får en muffin å spise selv, og kanskje smake på det andre. Alt er i allefall laget barne- og allergivennlig (pga melkeallergi) i tilfelle de ekstremt lange fingrene hans får tak i et kakestykke[;)]

Vi skal ha barsel gruppa på 1 års dag og da skal alle ungene få ei lita fromasj kake hver.
Tenkte å lage dem i sånne runde creme brulèe formen[;)]

Eller blir det vanlige kaker til alle andre og som bursdagsbarnet også får smake på[:)]

Her lagte jeg lyse muffins med vaniljekrem[:D][:D] Både han og alle i barnehagen elsket dem[:D] 

Du kan lage sukkerbrød og fordele litt i en amerikansk muffinsform [;)]  Når denne er ferdig stekt, del den i 2 evnt 3 lag fyll med ønsket favorittfyll[:D] Her elsket Oliver jordbær syltetøy og vaniljekrem/krem.[:D][:D] sprøytet så fine kanter rund og pynt med et fint lys. ( Her ble det ole brum )[:D][:D] 

ORIGINAL: Mille82

Her lagte jeg lyse muffins med vaniljekrem[:D][:D] Både han og alle i barnehagen elsket dem[:D] 

Du kan lage sukkerbrød og fordele litt i en amerikansk muffinsform [;)]  Når denne er ferdig stekt, del den i 2 evnt 3 lag fyll med ønsket favorittfyll[:D] Her elsket Oliver jordbær syltetøy og vaniljekrem/krem.[:D][:D] sprøytet så fine kanter rund og pynt med et fint lys. ( Her ble det ole brum )[:D][:D] 

Sukkerbrød: følg oppskrift på potetmelpakken[;)]

Her blir det prinsesse muffins med lys[:)]

ORIGINAL: mammaå lillegutt

Vi skal ha barsel gruppa på 1 års dag og da skal alle ungene få ei lita fromasj kake hver.
Tenkte å lage dem i sånne runde creme brulèe formen[;)]

Eller blir det vanlige kaker til alle andre og som bursdagsbarnet også får smake på[:)]

mmmmmmmmmmmmmmm då har vi assa nåkko å gled oss tell [:D][:D][:D]

Jeg lagde vaniljemuffins med bringebærglasur. Fikk sin egen muffins som hun koste seg masse med. (jeg måtte gå noen runder med meg selv før hun fikk en hel muffins og ikke bare smakebiter...)

Ellers lagde jeg gulrotkake og ostekake.

Back
Topp