Kake til 17 mai?

Tarlica

Gift med forumet
Mamma har alltid laget bløtkake, men jeg er ikke særlig glad i det.. Hva er DIN 17 mai kake som du bare MÅ lage?! emoticon

Egentlig fromasjekake, med maaaaasse jordbær på.
Eller suksessterte.

Men i år blir det bløtkake med morsom pynting :)

Jeg har ingen spesiell 17.mai kake. I fjor lagde jeg bløtkake med masse frukt og bær og oreo kake. I år skal jeg lage korkan is kake som jeg fant oppskrift på i en blogg. Og så blir det en bløtkake e.l. Er egentlig ikke så glad i bløtkake jeg heller. Men hvis det blir nok bær så blir det godt. Og det er noe alle andre i familien spiser.

Ellers så er det oreokake jeg pleier å lage til spesielle anledninger. Kanskje det også blir 17.mai kake etterhvert, selv om det ikke blir det i år.

Bytter litt på men det pleier å gå i daimis kake, verdensbeste eller sjokkolade pavlova med jordbær.

Har ingen spesiell kake jeg må bake, men i år tror jeg at jeg skal bake cupcakes i rødt hvitt og blått. Ellers er ostekaken min verdens beste, så den blir ofte bestilt her :)

spennende med så mange forslag!!! Er pavlova vanskelig å lage? jeg hadde egentlig tenkt den "vanlige" gulrotkaken min, den elsker alle, men jeg trenger litt variasjon også..

Back
Topp