Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jojo, men en dato var jo satt, og når da ikke alle svarer på spørsmålet om å fremskynde fristen, så burde fristen vært den 30, og ingen bilder ble lagt ut før det. Er ikke det samme nå som to bilder allerede har blitt lagt ut, alle vet jo hvem dem er sine.Snickers skrev:
Jeg har stått som påmeldt hele tiden, så jeg vet ikke hvorfor dette egentlig ble gjort slik, men om jeg fortsatt regnes som påmeldt, melder jeg meg herved av.
Bare gi beskjed hva jeg skal gjøre dere :) Evt så baker jeg til helgen, om ikke så kan vi jo bare lage en ny konk.. det er ikke verre.. om vi har ett åpent tema kan jo snickers få lage det hun har handlet inn til :)t0mmelise skrev:
vi kan la den som vinner konken av de to bildene få bestemm :D jeg er med på alt iallefall og det var ikke meningen å svare så sent her :(
Mitt forslag:Trone skrev:
Reglene for denne konken gjelder fremdeles, ellers hadde jo beybin og jeg blitt frarøvet muligheten for å lage en annen kake enn dette...
Det bli kåret en vinner på denne avstemningen som ligger ute. Og så blir det kåret en vinner for puljen som blir lagt ut i begynnelsen av sept.
Når det er kåret to puljevinnere blir det en finaleavsteming! og den flotteste kaken blir kåret :)
Tommel opp eller ned for det forslaget?