Kake *hjelp*

Men jeg er sikkelig dårlig på å bake.

Og følge oppskrifter[8D]

Burde nok kjøpt kake[;)]

Sikler litt på blåbærpai med vaniljekrem som er på det søteliv....

Men er det ikke fryktelig vanskelig å lage pai????

EogR, jeg burde jo bare bestilt av deg.

SØTA

Hmm... lurer på hva de har av hele kaker på senteret her...

ORIGINAL: veni_vidi_vici

ORIGINAL: PrinsesseC

SØTA

hehe, de har endel frosne i disken på ultra. hihi.

Muffinsene er ikke vanskelige altså. og tar kort tid. Hvem er det som har bursdag?

MEG BLIR 30

SØTA

hehe, de har endel frosne i disken på ultra. hihi.

Muffinsene er ikke vanskelige altså. og tar kort tid. Hvem er det som har bursdag?

MEG BLIR 30

Åååå gratulerer. Jeg må jo være verdens dårligste sladrevenn som ikke har fått med meg det. Nesten så jeg skulle ha bakt til deg, men er det ikke det man har samboere til? hihi.

Du får si i fra hvis du vil ha oppskrift på muffins. Ellers så er jo ferdig  sukkerbrød og krem, med litt frukt en sikker vinner da. Er jo egentlig mer enn monteringsjobb enn baking.

Sleng gjerne over oppskift..

Nei du er verdens beste sladris

Denne kanskje??

Eller en av disse??

Jeg har en oppskrift på en fantastisk god jordbær fromasj på nøttebunn. Nom nom.. <3

ORIGINAL: Anya*

Jeg har en oppskrift på en fantastisk god jordbær fromasj på nøttebunn. Nom nom.. <3

Bring it:)

ORIGINAL: Eldbjørg

Denne kanskje??

Eller en av disse??

NÅ SNAKKER VI..

må ha prinsesse kake

Eller den skeive??
Den synes jeg var søt da... Men skal ikke skryte på meg at jeg skal lage den selv...

Og om du vil ha noe voldsomt enkelt, men likevel veldig godt, så kjøper du Toro gulrotkake til langpanne og lager ostekremen som står bakpå posen.
Ingen som merker at det er posekake og den er megagod [;)]

Finnes det ikke prinsesse kake på Pose???

MAKAN

HAHAHAHA

Tror nok du må svinge sleiva sjølv gitt [:D]

men da synes jeg vi burde ha ett trilletreff med påfølgende kaffe/kake på senteret [;)] ikke hver dag en prinsesse blir 30 [:D][;)]

ellers veldi mange goode kaker og enkle steg for steg oppskrifter (med bilder) inne på www.passionforbaking.com [:D]

Har skrevet oppskriften ganske detaljert på bloggen min en dag.

Legger til link til det innlegget jeg!
Det er med bilder....

[link=http://mammaanja.blogg.no/1295660987_jordbrfromasj_kake.html]http://mammaanja.blogg.no/1295660987_jordbrfromasj_kake.html

[/link]
Eksempler på
hvordan den kan se ut...

Du kan også bare bruke frosne jordbær som du legger oppå, også kjøpe en pakke med hurtiggelè, som du stivner nesten helt, også har du den over jordbærene. Det er også veldig godt! [:D]

JA... kake og kafe med dere, helt klart.

Men spørsmål, hvordan ialledager får man pai bunnen ut uten at den faller i grus????

( ja jeg har et forsøk allerede, ble veldig god men dum som jeg var prøvde jeg å få den ut)

JA... kake og kafe med dere, helt klart.

Men spørsmål, hvordan ialledager får man pai bunnen ut uten at den faller i grus????

( ja jeg har et forsøk allerede, ble veldig god men dum som jeg var prøvde jeg å få den ut)

Det letteste er vel å la paideigen være i formen, og ha paifyllet på mens den er i formen. Og heller skjære den i kakestykker på bordet, rett fra formen. Vil nå jeg tro..

Back
Topp