Kake for de med glutenallergi??

tingeling1

Forumet er livet
Skal snart ha bursdagsselskap, og ei av venninnene mine har glutenallergi. Noen som har noen tips til gode kaker uten gluten??

[:)]Toro har gode kakemikser som er glutenfrie... Det er enkelt å lage en personlig vri på dem også - så lenge du husker å tilsette glutenfrie ting.[:D]

denne siden får du søke på kaker uten hvetemel... masse kaker

så fins det kaker i frysedisken som er glutenfrie.
tror det er suksessterte....

og regal sin brownies 1-2-3 er glutenfri

Fint med forslag om kakemikser og ferdige kaker, men jeg har lyst til å bake noe fra bunnen av.... Er veldig glad i å bake, så lyst til å servere noe skikkelig godt [:)]

Daimiskake slår alltid an her.

Finnes mange kaker med nøtte/mandelbunn som er uten mel. Mange fine oppskrifter på www.detsoteliv.no [:)]

Verdens beste med glutenfritt mjøl og friske jordbær i kremen[:D]

ORIGINAL: Vilnus

Her og [:)]
Svigerinna min har glutenalergi og denne kaka er altid med på kakebordet vårt, er som oftest den kaka det er minst igjen av og [:D]

Pavlova, suksessterte,daimiskake[:)]

ORIGINAL: trampe80

ORIGINAL: Vilnus

Her og [:)]
Svigerinna min har glutenalergi og denne kaka er altid med på kakebordet vårt, er som oftest den kaka det er minst igjen av og [:D]

Ja det er litt morsomt. Uansett hva annet som står på bordet så forsvinner den først. Skal du ha må du være kjapp [:D]

ORIGINAL: tingeling1

Fint med forslag om kakemikser og ferdige kaker, men jeg har lyst til å bake noe fra bunnen av.... Er veldig glad i å bake, så lyst til å servere noe skikkelig godt [:)]

suksessterte går da ann å lage selv også....

Hva vil du lage?
Har cøliaki selv og oppskrifter på de fleste kaker glutenfrie.

1 2 3 kakemiksene er det syke mengder sukker i... så om du virkelig vil overraske lager du noe fra bunnen av selv [;)]

ORIGINAL: _mari_

Hva vil du lage?
Har cøliaki selv og oppskrifter på de fleste kaker glutenfrie.

1 2 3 kakemiksene er det syke mengder sukker i... så om du virkelig vil overraske lager du noe fra bunnen av selv [;)]

Tenkte på en eller annen sjokoladekake.... Har du en oppskrift på brownies uten gluten f.eks?

Back
Topp