Ja du varfør gjør ej ikkje det ,sko ønska jag fick med mannen og flytta herifrånHvorfor bor du ikke i nærheten av meg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja du varfør gjør ej ikkje det ,sko ønska jag fick med mannen og flytta herifrånHvorfor bor du ikke i nærheten av meg?
Jeg stjeler denJeg har kun baka cup cakene jeg [emoji23] sambo laga fruktspyd og de andre kakene baka resten av familien [emoji1] på fruktspydene er det jordbær, ananas, banan, druer og honningmelon [emoji4][emoji106]
Ja, det synes jeg! Trives du ikke der du bor? Og du som kan bake Hvordan få langpannesjokoladekaken ut av langpannen uten å ødelegge den?Ja du varfør gjør ej ikkje det ,sko ønska jag fick med mannen og flytta herifrån
Trivs ikke Pga broren till mannen bor her. Skulle ønska me var længe vekk fra de.Ja, det synes jeg! Trives du ikke der du bor? Og du som kan bake Hvordan få langpannesjokoladekaken ut av langpannen uten å ødelegge den?
Åh? Er dere ikke gode venner.Trivs ikke Pga broren till mannen bor her. Skulle ønska me var længe vekk fra de.
Eg låter kaken kjøles ned så tar eg ett annat brett å snur den runt i den. Tar av bakepapir og gjør samma
Sak igen i fast i den formen eg skall ha den i. Visst du førstår meg rett
Yes . Har alltid bakepapir eg. Gjør jobben lættareÅh? Er dere ikke gode venner.
Tror jeg forsto;
Du bruker bakepapir nederst i formen. Og når kaken er stekt snur du kaka på et annet brett og så snur du enda en gang på det brettet du ønsker å servere på?
Vet du, det har jeg aldri brukt hahaha.. bare smurt pannen jeg! Men selvfølgelig! Det gjør jo jobben mye lettere tusen takk!Yes . Har alltid bakepapir eg. Gjør jobben lættare
Varsågod så lite så. Bruker bakepapir till nesten alltVet du, det har jeg aldri brukt hahaha.. bare smurt pannen jeg! Men selvfølgelig! Det gjør jo jobben mye lettere tusen takk!
Genialt!Varsågod så lite så. Bruker bakepapir till nesten allt
Oii! det så digg ut!
Ohh ja glæder meg till jorbæren kommer i sommarOii! det så digg ut!
Så flink du er! Den var nok populær tror jeg
Kanskje du heller skulle begynt å jobbe innen kake og baking?
Har dere jordbær i hagen?Ohh ja glæder meg till jorbæren kommer i sommar
Nei da ahahah. Men attHar dere jordbær i hagen?