Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NiceJeg har tenkt å lage banankake https://lagbarnemat.wordpress.com/2014/07/16/banankake/ og ha på kokoskrem. Pluss sjokoladekake/rosekake eller noe så de voksne kan få "vanlig" kake også. Har lyst til å lage regnbuekake, men vet ikke om jeg orker å styre med det før mini forstår konseptet bursdag.
Hahahahaha... jeg har vært der selvEndelig kan jeg svare [emoji23] venta til konkurransestart, haha..! Men ja.. jeg er ikke særlig flink til å bake kaker, så er litt usikker på hva jeg skal lage til 1-årsdagen. Kanskje en sjokoladekake...? Føler jeg mestrer gjærbakst ganske bra, så blir nok noen kanelsnurrer også [emoji39]
Haha hade glømt ut hela konkuranse eg.Endelig kan jeg svare [emoji23] venta til konkurransestart, haha..! Men ja.. jeg er ikke særlig flink til å bake kaker, så er litt usikker på hva jeg skal lage til 1-årsdagen. Kanskje en sjokoladekake...? Føler jeg mestrer gjærbakst ganske bra, så blir nok noen kanelsnurrer også [emoji39]
Frukt e ju kjæmpe gott detTrur ikkje eg kjem til å styre så mykje med bursdagen. Lagar vel ei sjokoladekake eller noko anna enkelt.
Knøttet har smakt kake før, men likar bedre frukt og bær, så eg tenker fruktsalat kan vere greitt i tillegg.
Nei då sånn tenker eg og. Klart mina 2 andra har fått smakt på 1 års dagen sin. De ska L og fåJeg tenker at det kan vel ikke skade med noen få skjeer med kake på bursdagen? Han får jo ingenting kake/brus/godteri/kjeks osv til vanlig, og det er jo hverdagen som teller
Ja L ska få Smaka.Skal de små få smake på kaken? Jeg er usikker, og vil da egentlig bake noe litt sunnere da [emoji4] her skal gjestene få vaniljecupcakes og sjokoladekake, så skal jeg bake en kake til men vet ikke hvilken enda.
Ja det er det! Og så er det greit å ha litt anna enn bare kaker.Frukt e ju kjæmpe gott det
Aha ja de har eg gjort tidligare da det vara bara broren till mannen og hana familj men du var j***** på å passa tider så eg droppa maten . Så nå blir det bara kaka. Frukt og Kaffi/drikke.Ja det er det! Og så er det greit å ha litt anna enn bare kaker.
Men vi pleier å ha middag eller rundstykker med pålegg i tillegg i bursdag, så kan folk være her litt lengre.
Vad för kake skall snuppa få?Her blir det nok sjokoladekake, kanelsnurrer, og ei kake til som jeg ikke vet hva blir enda og tenkte snuppa skulle få ei egen lita kake
Har ikke helt bestemt meg enda Men vurderer kanskje bare en muffins med pynt på, med et lys påVad för kake skall snuppa få?
Aha sånn ja de er sikker mer æn nokk till den lilla .Har ikke helt bestemt meg enda Men vurderer kanskje bare en muffins med pynt på, med et lys på