Kajja

Lene1986

Forumet er livet
Så gøy med en ny august baby da [:D][:D][:D] Vært på ul??? [:)]

Hehe, ja August er foretrukket [:D] Har termin dagen før Eliah blir 3 år!
Va på UL i forrige uke og alt va fint og flott, jenta denna gongen [:D]

Vett du kjønn?

kommer ei prinsesse her og [:D][:D] Har termin 3. august. Tror det stemmer ganske godt. Var på ul i dag og å da målte de henne til det samme. [:D]

Så stas med jenta, når du har 2 gutter fra før!! Er vel litt ekstra stas??[;)]

Formen bra??

Blir August på deg og då ja, det va kjekt!
Blir meg og deg då på August treff på Totalen [:D][:D][:D]
Eller kanskje der e noen fra Haugesund på 2011 forumet?

ORIGINAL: *MissMe*

Formen bra??

Ja, klart det [:D] Detta e sambo sitt 5 barn, og dei 4 andre e gutter, så litt ekstra stas blir det [:D]

ORIGINAL: kajja

Ja det blir oss da [:D] Har ei venninne som har termini slutten på august og. Å tror det var noen fra haugesund der inne ja. Ikke vært der noe særlig.
Men hvordan er formen da?

Formen bra??

Ja, klart det [:D] Detta e sambo sitt 5 barn, og dei 4 andre e gutter, så litt ekstra stas blir det [:D]

WOW!! Det blir nok pappas lille prinsesse!!!
Mannen her elsker sine 2 jenter og ville aldri bytta de i maskininteresserte gutter!![8D][8D]
Hvert kjønn har sin sjarm da, at de er friske er jo det viktigste!![:D][8D]

ORIGINAL: Lene1986

Ja det blir oss da [:D] Har ei venninne som har termini slutten på august og. Å tror det var noen fra haugesund der inne ja. Ikke vært der noe særlig.
Men hvordan er formen da?

Formen e super!!! Har hatt litt bekkenplager men ser ut til at det kommer og går veldig så satser på at det holder seg borte ei stund nå [:D]

Du da?

Formen bra??

WOW!! Det blir nok pappas lille prinsesse!!!
Mannen her elsker sine 2 jenter og ville aldri bytta de i maskininteresserte gutter!![8D][8D]
Hvert kjønn har sin sjarm da, at de er friske er jo det viktigste!![:D][8D]

Blir nok ei lita prinsesse detta ja, eller.... med alt det gutter her i hus så kanskje det blir ei skikkelig guttejente isteden[:D]

Nei formen her er vel så som så.
Forsatt mega kvalm. Har hatt to blødninger de siste to ukene, men de finner ikke noe galt så får bare leve med det. Å har en del vondt i magen som de ikke finner utav hva kommer av. Men legen på sykehuset sa i dag at hun trodde det kunne komme av at hun ligger så grusomt langt nede i bekkenet allerede.. Så vi krysser fingrene for at det stemmer. Ingen ting galt med jenta i magen vertfall [:)]

Så trist at du sko vær så plaga da!
Krysse fingrene for at det går fort over og at plagene holder seg vekke.

Blødninger trodde eg va ganske normalt og ingenting å bekymre seg for?
Detta komme te å gå bra! [:D]

Men gå ikkje på jobb og slit deg ut hvertfall, e jo tung jobb du har og være gravid i [:)]

Siden det kom to ganske så tette nå så ville de sjekke det opp siden jeg har en del vondt også. Bedre med en sjekk for mye enn en for lite sa hun legen i dag. Å det er jeg enig i. Slapper 100 ganger mer av i kveld enn hva jeg gjorde i går.

Fikk ikke sykemelding videre nå[&:] Så skal på jobb i morgen, selv om jeg er ganske så usikker på om det er så lurt. Men får stole på det at det går greit.

Back
Topp