K Kaizer Forumet er livet 27 Aug 2010 #2 Haha, er vel omtrent en halv evighet siden jeg hilste til deg.. Men du vet; mannfolk! [:D][:)][:D] Og så har han vel hatt ferie også? [:-]
Haha, er vel omtrent en halv evighet siden jeg hilste til deg.. Men du vet; mannfolk! [:D][:)][:D] Og så har han vel hatt ferie også? [:-]
A An9e Glad i forumet 27 Aug 2010 #3 Hm når eg tenke meg om så eg såvidt sitt an, å eg har alt jobba i seks uker, så mulig an har hatt någe ferie ja [8D][:D]
Hm når eg tenke meg om så eg såvidt sitt an, å eg har alt jobba i seks uker, så mulig an har hatt någe ferie ja [8D][:D]
A An9e Glad i forumet 27 Aug 2010 #4 forresten så sa eg at an sko hilsa igjen, se kor lange tid d tar [;)]
K Kaizer Forumet er livet 27 Aug 2010 #5 Hehe [:)] Tror han begynte på mandag.... De har vært bortreist i noen uker! Lurer på hva han hadde tenkt hvis han hadde visst at jeg "prater" mer med deg enn han [8D] omtrent iallefall....
Hehe [:)] Tror han begynte på mandag.... De har vært bortreist i noen uker! Lurer på hva han hadde tenkt hvis han hadde visst at jeg "prater" mer med deg enn han [8D] omtrent iallefall....