Kahler vase

Aldri hørt om engang :p

Det viste seg da jeg så bilde at jeg har sett slike, min svigerinne fikk til bursdagen sin, akkurat den fargen hun ønsket.

Måtte google for å finne ut hva det var :P så ut som en vanlig vase for min del ;)

Det blir ikke for mørkt da? Har lignende vaser, men i de står blomstene seg mye kortere. Kanskje halve tiden til de som blir satt i glassvaser.

Jeg har en mellomstor i gult og elsker den (en jubileum også, men den brukes bare til jul). Blomstene trives veldig godt i vasen. Faktisk den de trives best i, for de får litt plass i bunnen. Jeg har glassvaser også, men de holder seg like lenge i kahleren. Hatt roser fine og friske i den i tre uker, peoner i nesten to. Det meste holder i litt over en uke.

Syns de er helt ok, men har ingen selv. Har ikke lyst på heller. :p i vennegjengen min (på 8 damer) er jeg den eneste som ikke har. :p

Jeg har den store med sølvstriper. Ikke mange av mine venner som har de, så da er det greit :) bryr meg ikke så mye om hva folk jeg ikke kjenner har ;)

Syns dem er kjempefine! Men jeg kommer ikke til å kjøpe, bare på trass fordi jeg heller ikke liker sånne trender som alle skaø hive seg på, og så ender alle opp med å ha de samme tinga:D

jeg har ingen, men jeg kunne godt tenkt meg i sølv bl.a :) jeg synes de er kjempefine og bryr meg veldig lite om hva andre har og ikke;) det gjelder både klær, sko og interiør :)

Jeg har to , stor og medium. Veldig glad i de og de passer godt inn i interiøret ellers. Men så er jeg en av dem som ikke klarer å ha den " rotete" stilen som ble nevnt tidligere i tråden her. Må ha ting som passer inn, og her skal det være stilrent , men samtidig lunt. Hvordan andre velger å ha det bryr jeg meg ikke om.

Har den som er sølv og hvit, kjøpte den fordi JEG synes den er fin, å bryr meg fint lite om at ALLE har den:)

Syns den i gull/messing/hvadetnåvar var veldig fin, men syns ikke noen av de andre er noe særlig, så er ingen sånn her i hus. Er uansett ikke kjempeglad i ting som blir SÅ populært. Samme med disse lyshusene, syns ikke de er noe fine, og skjønner ikke hvordan de har blitt så hipp.

Har en i grå og sølv. Har mye annet i kähler også som vi fikk da vi gifget oss. Gir beng i om det er mange som har det så lenge jeg syns det er fint.

Har to små svarte. Men vil ikke ha fler. Syns det er mye finere med ting ikke alle andre har :)

Vedlegg

• 1435524081557.jpg
    1435524081557.jpg
    72,9 KB · Visninger: 17
Har ikke og vil ikke ha :)

Har den ikke...vil ikke ha den heller :p
Alle har den jo, ser ikke hva som er greia :p

Back
Topp