Kahler vase

Nei den er langt unna min smak, hadde jeg fått en hadde jeg nok bytta den i noe annet..

Har ikke, og ønsker meg ikke. Ettersom jeg ikke vet hva det er

*helt ute av stand til å vite hva trenden er*

Har en svær gul en. Elsker den. :)

Hadde ikke takket nei, syns de er råfine. Men de er så romstore og kan aldri tenke meg at noen blomster trives i de. Kommer nok ikke til å kjøpe selv, men kanskje jeg får av noen når jeg har bursdag :)

Blomstene mine trives like godt i den vasen som i andre :)

Jeg bryr meg heller ikke om alle har vasen. Herre, jeg kjøper jo ting på kremmerhuset så jeg kan ikke si noe om den saken :p
Vasen er fin men jeg er bare blitt litt lei for den er jo over hele instagram :p

Fikk en sort og hvit til jul :) synes den er kjempekul!!! Lurer på å ha trollhassel i den.
Det er jo en trend, og mange har den, jeg visste ikke at de har vært til salgs i mange år!

Men det blir nok noen kahler vaser på bruktbutikkene om noen år :D

Jeg bryr meg heller ikke om alle har vasen. Herre, jeg kjøper jo ting på kremmerhuset så jeg kan ikke si noe om den saken :p
Vasen er fin men jeg er bare blitt litt lei for den er jo over hele instagram :p
Nei man blir jo liksom påvirket av trender enten man vil eller ei, i større eller mindre grad ;) og de fleste har jo ikke råd til å kjøpe designerdupeditter det finnes bare en av til flere tusen. Synes de har kjempemye fint på kremmerhuset, Hm home Osv. Og man har råd til det :) gjør ingenting om mange andre har det samme

Har ikke, men synes de er kjempefine jeg, og hadde ikke sagt nei til både en og to og tre. :)

Kähler har forøvrig mye annet jeg har lyst på også. :)

Nei man blir jo liksom påvirket av trender enten man vil eller ei, i større eller mindre grad ;) og de fleste har jo ikke råd til å kjøpe designerdupeditter det finnes bare en av til flere tusen. Synes de har kjempemye fint på kremmerhuset, Hm home Osv. Og man har råd til det :) gjør ingenting om mange andre har det samme

Også har man råd til å skifte det ut når man blir lei :)

Back
Topp