Kahler vase

Jeg har 3. 2 medium (sølv og grå) og en liten (gull).

Driter i om d er en trend eller ikke. Jeg liker de, de passer til interiøret hjemme hos oss, og sånn er d med den saken. :)

Har også Kähler lyshus. 3 faktisk ;)

Den var enkel og fin.

Ser for meg den oppe på ene soverommet :)

Jeg syns de var fine først, men da jeg oppdaget at alle hadde sånne har jeg ikke lyst på lengre. Men man kan jo spørre seg da hvor "ekte" det valget er. Er det noe mer fornuftig å ikke ha noe i huset som man egentlig syns er kjempefint, bare fordi naboen også har det? :p

Synes de er fine i andre sine hjem, men passer ikke min stil :)
Har egentlig ingen stil, men liker bedre litt "rotete" stil og forbinder den vasen med sånn ryddige, fine hjem med enkel pynt :) kjempefint, men her i huset har vi kule Legobiler sånn på utstilling :P

Gikk I flere år og ønsket meg en grønnstripet I XL-størrelse, men nå ser jeg disse vasene så ofte at jeg ikke trenger å ha noen hjemme.

Jeg har ikke, og vil ikke ha.
Jeg er i grunn ikke så glad i striper jeg.

Nope det har jeg ikke. Og det skal jeg ikke ha heller :-)
Kjempe fin vase, men har sett meg lei på den, man ser de jo "over alt" :-/

Ville ha i begynnelsen for de er veldig fine, men nå har jo alle de, så da er jeg ikke så keen på det lenger :p

Visste knapt hvordan de så ut før jeg så bildet lenger opp her. ;)
For å være ærlig så skjønner jeg ikke helt hvordan de er blitt så "in"...
Har aldri sett de her omkring, men jeg bor på landet. ;)

Har en mellomstor med sølvstriper, og ELSKER den:)

Hadde ikke sagt nei takk hvis jeg hadde fått en, men kommer ikke til å kjøpe en. Synes de er fine, men ikke SÅ fine

Hadde ikke takket nei, syns de er råfine. Men de er så romstore og kan aldri tenke meg at noen blomster trives i de. Kommer nok ikke til å kjøpe selv, men kanskje jeg får av noen når jeg har bursdag :)

Kommer ikke til å kjøpe selv og syns ikke de er så spesielle. Men fine er de :) eller kun de med sølv striper som er fine da :p har sett det står omaggio eller noe med noen. Er det samme? Skjønner ikke helt

Kommer ikke til å kjøpe selv og syns ikke de er så spesielle. Men fine er de :) eller kun de med sølv striper som er fine da :p har sett det står omaggio eller noe med noen. Er det samme? Skjønner ikke helt

Kähler er produsenten og Omaggio er serien. :)

Back
Topp