kaffi??

fillifjonka

Glad i forumet
Hvor mange her er kaffi elskere??
Og hvor mange har klart å legge den på hylla??
Jeg sliter med å kutte ut is kaffien og latten..
[:-][:-]

Husmor rusen må jeg ha...SÅ greit er det med det...haha...Hvis ikke så vokner jeg ikke og hodepinen blir værre...

Men drikker ikke like mye hver dag...

Jeg drikker ca. en kopp kaffi per dag, og har gjort det fram til nå. Syns kanskje ikke kaffien smaker like godt som før, og kaffi fra kaffetrakter er bare blæh[:'(]

Jeg er en te-elsker [:)] Så har gått til innkjøp av koffeinfri te. Med kaffen så er vel koffeinen halve poenget kanskje? [:D]

årh det er godt jeg ikke er alene hvertfall..
[;)]
nei det er så godt med den lille på morgenen før alt kjøret er i gang..
å is kaffi er bare NAMMENAM nå..
[8D]

kjenner følelsen men drikker ikke så mye kaffe nå som før
men det blir jo litt likevel[8D]

Jeg ELSKER kaffe. Drikker mest bare vanlig svart kaffe. Men både under denne og forrige graviditet mistet jeg helt lysten på kaffe rundt uke 7. Nå begynner jeg å kunne drikke litt igjen, men har ikke spesielt lyst på. Kaffe er kanskje ikke det første man tenker på når man er kvalm... Så for meg har det skjedd naturlig.

hehe jeg er nødt til å få i meg litt husmorspeed i løpet av dagen, og det blir nok flere kopper enn 3 også, hvertfall de dagene jeg er på jobb! [&:] men prøver å tenke på det lille livet inni meg 

Hvorfor er større mengder kaffe skadelig? Sikkert idiotisk spørsmål men jeg spør likevel[:)]

ORIGINAL: evighusbygger

hehe jeg er nødt til å få i meg litt husmorspeed i løpet av dagen, og det blir nok flere kopper enn 3 også, hvertfall de dagene jeg er på jobb! [&:] men prøver å tenke på det lille livet inni meg 

Hvorfor er større mengder kaffe skadelig? Sikkert idiotisk spørsmål men jeg spør likevel[:)]

Det er vel koffeinen som er verst. Kan blant annet føre til lavere fødselsvekt og kanskje også noe atferdsproblemer, men det siste er jeg litt usikker på.  

Jeg regner med det er ganske mye kaffe det er snakk om?

Jeg drikker mye cappuccino (mye... To kopper om dagen, en når jeg våkner og en til lunsj) og av og til en islatte på ettermiddag om jeg er sliten og det er varmt!

Jeg gleder meg til kaffelysten kommer tilbake, skulle gjerne tatt en kopp til lunsj. Derimot er det for øyeblikket på listen over ting jeg ABSOLUTT ikke orker. Kaster opp av å kjenne kaffelukt, må læpe på do hvis noen med arbeidsplass i nærheten av med kommer med en kaffe. Kaffebesøk er også håpløst. Er 10 uker i morgen i følge legen og håper virkelig at dette gir seg snart...

Det er ikke noe farlig å drikke kaffe under svangerskapet. En - to kommer daglig er vel den maks dosen man kan ta, men man trenger ikke å kutte den helt.
Eneste kaffen jeg drikker er Nescafe Vanilla, og den er såpass dyr, så drikker den ikke så ofte. Men når jeg har den, går det en kopp daglig. kanskje jeg også hopper over noen dager fordi jeg glemmer den, så er ikke heelt avhengig av den :)

Jeg er kaffeelsker og har absolutt ingen planer om å legge den på hylla.[:D] Begrenser meg da selvfølgelig. Hjemme kjører vi koffeinfritt og på jobb tar jeg kvarte kopper.

ååå dette var deilig lesestoff å komme hjem til..
hehe..
da skal eg ha min daglige kopp med god samvittighet hehe..
[:D][:D][:D]

sniker og blander meg inn...

med størstemann drakk jeg EN KANNE  kaffe om dagen han var velskapt fin str og over termin..

tror ikke kaffe er det værste

Jeg er egentlig en skikkelig kaffe-kjerring, men akkurat nå takler jeg ikke kaffe!! Takler verken lukta eller smaken!! Så, jeg har det vel ganske så likt som deg Dunje! Gleder meg masse til jeg får lyst på kaffe igjen jeg også, og å gå på cafe og nyte en skikkelig god kopp!! [:)][:)]

jeg har bare fått skikkelig smaken på is kaffe mocca jeg.[8D]
så det er min last.
å på skolen ha de knall god kaffe latte..
[:D]

jeg MÅTTE legge den bort da jeg fikk brekninger bare av tanken. Men så snart jeg klarer å drikke det igjen, så skal jeg ha det!
Gleder meg til det for da klarer jeg kanskje å være våken litt flere timer i døgnet[8D]

Back
Topp