Kaffeslabberas?

Snuppelura01

Andre møte med forumet
Hei hei!
Ny bruker på jakt etter partnere i ventetiden 
Jeg er 8 uker fra å treffe mitt lille mirakel og da ting har blitt fryktelig trøblete med prinsessens pappa er jeg blitt sittende igjen ganske ensom og motløs. Dette er fryktelig selv-destruktinvt så da tenkte jeg at man får gå ut å finne seg noen nye venner! 
Så... Er det noen her inne som er fra Oslo eller omegn som kunne tenke seg å gå ut å drikke kaffe (kakao for min del) med meg og skravle om livet, babyer, sko, vesker, menn og verdensproblemer?
Vil du være med så henge på, jo flere jo bedre!
 
Ja, det hadde vært hyggelig det. Men jeg er bitte litt travel enda. Men tror vi har ett lite treff på planleggingsfronten.
Kjedelig at det har blitt vanskelig med Bf
 
Jeg vil:-) Har like under åtte uker igjen til vår lille pudding har utflytningsdato, så tid skal det ikke stå på:)
 
Så koselig, jeg er stort sett ledig etter arbeidstid så send meg gjerne en PM så kan vi avtale noe nærmere. Kjempe hyggelig hvis flere vil henge seg på! Greven av gral: Bare å si ifra når dagene dine blir litt roligere, koselig med mange :-D
 
Lørdag blir litt vanskelig for meg for jeg har klart å få influensa.... Igjen!
Hva med til uka?
 
Huff, ta vare på deg selv og god bedring :) Til uka kan det sikkert passe, får si ifra når du er frisk igjen:)
 
Back
Topp