Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det den som hadde færre kalorier? Jeg mener helt sikkert at det har kommet en erstatning som bare heter noe annet..Men, nå klarer jeg IKKE å komme på hva det er...Lurtslippe å stå å koke.
Min favoritt kakao options er forsvunnet fra alle butikker:-O
Kan titte jeg å =) Jobber i butikker, så er innom 5-6 løpet av en dag =)Lurtslippe å stå å koke.
Min favoritt kakao options er forsvunnet fra alle butikker:-O
De har kommet med en ny versjon, som ikke smaker like godt :-/Er det den som hadde færre kalorier? Jeg mener helt sikkert at det har kommet en erstatning som bare heter noe annet..Men, nå klarer jeg IKKE å komme på hva det er...
Jeg har også nespresso. Har ikke heller funne noe kakao der.Jeg har selv Nespresso, men da det bare et kaffe og ikke kakao (tror jeg da), så hadde jeg nok kjøpt Dolce G som andre sier her![]()
Å dere er verdens beste gjeng altså <3Kan titte jeg å =) Jobber i butikker, så er innom 5-6 løpet av en dag =)
<3 hvem var det igjen?Å dere er verdens beste gjeng altså <3
Jeg har også nespresso. Har ikke heller funne noe kakao der.
oioiHar dere med melkeskummeren da? For jeg lager varmsjokolade av denurolig god, mye bedre en disse andre synes jeg
Jeg skummer melken, rører inn flytende sjokolademmm... Nydelig
![]()
oioidet hørtes fancy godt ut. bruker du ekte revet sjokolade da?
Jeg har ikke med skummer :-(
Hørtes nydelig utJeg har brukt både flytende og revet. Nydelig
Du kan jo få kjøpt den seperat da, vet de selger den på Elkjøp![]()