Kaffemaskin

Ønsker meg veldig en dolce gusto, så blir nok kjøpt inn om ikke så alt for lenge. Vil ha den som er automatisk ;)

Lurt :) slippe å stå å koke.
Min favoritt kakao options er forsvunnet fra alle butikker:-O
Er det den som hadde færre kalorier? Jeg mener helt sikkert at det har kommet en erstatning som bare heter noe annet..Men, nå klarer jeg IKKE å komme på hva det er...

Lurt :) slippe å stå å koke.
Min favoritt kakao options er forsvunnet fra alle butikker:-O
Kan titte jeg å =) Jobber i butikker, så er innom 5-6 løpet av en dag =)

Vi har tassimo, veldig fornøyd.. Får kakao til den, men jeg har desverre ikke prøvd den enda, drikker som regel kun te =)

Jeg har selv Nespresso, men da det bare et kaffe og ikke kakao (tror jeg da), så hadde jeg nok kjøpt Dolce G som andre sier her ;)

Er det den som hadde færre kalorier? Jeg mener helt sikkert at det har kommet en erstatning som bare heter noe annet..Men, nå klarer jeg IKKE å komme på hva det er...
De har kommet med en ny versjon, som ikke smaker like godt :-/
Men ja, den har færre Kcal/kabs enn vanlig kakao, Men jeg synes altså den er mye bedre også på smak. Har prøvd sikkert alle andre merker for å se om jeg finner en ny favoritt.

Har en senseo maskin...helt enkel.. :)
Drikker ikke kaffe, men kjekk å ha når det dukker opp gjester!

Jeg har også nespresso. Har ikke heller funne noe kakao der.

Har dere med melkeskummeren da? For jeg lager varmsjokolade av den :) urolig god, mye bedre en disse andre synes jeg :)
Jeg skummer melken, rører inn flytende sjokolade :) mmm... Nydelig :)

Har dere med melkeskummeren da? For jeg lager varmsjokolade av den :) urolig god, mye bedre en disse andre synes jeg :)
Jeg skummer melken, rører inn flytende sjokolade :) mmm... Nydelig :)
oioi:-) det hørtes fancy godt ut. bruker du ekte revet sjokolade da?
Jeg har ikke med skummer :-(

Jeg har brukt både flytende og revet. Nydelig :)
Du kan jo få kjøpt den seperat da, vet de selger den på Elkjøp :)
Hørtes nydelig ut :-)

Jeg har vurdert det.Men jeg har ikke "plass" til flere "kjøkkenmaskiner", mitt neste kjøp i kaffe kategorien skal være en kaffemaskin til hele bønner. Da kvitter jeg meg med mokkamastern, presskanna og nespressoen. Men da tenker jeg å ha med espresso funksjon og melkeskummer.
Får nøye meg med kjele inntill videre ! :-)

Vi kjøpte akkurat tassimo på tilbud til 299,-, og er superfornøyde! :) Den kan brukes til både kaffe, te og kakao!

Bonus at det finnes en gratis "panteordning" til kapslene, for det blir litt søppel av det:)

Jeg er fornøyd med min dulce gusto :D

Back
Topp