Kaffemaskin

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Har lyst på en Kaffemaskin! Den må helst også kunne lage sjokolade da jeg ikke drikker kaffe :p Men sambo drikker jo kaffe, og er lettvint å ha hvis man får besøk av en-to personer!

Noen som har noen anbefalinger? Den trenger ikke koste mange tusen :p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Jeg har en enkel en fra senseo :) Kjøper sanne puter til å ha i,og man får kjøpt kakao :)
Den er veldig enkel,og tror den har den rimeligeste kaffen og :)
Får dem for godt under 1000lappen nå :)

Jeg har en enkel en fra senseo :) Kjøper sanne puter til å ha i,og man får kjøpt kakao :)
Den er veldig enkel,og tror den har den rimeligeste kaffen og :)
Får dem for godt under 1000lappen nå :)

Den hørtes jo veldig grei ut :-) digg med sjokolade på maskin ! er det bedre enn pulver?

dolce gusto, kan kjøpe kapsler i vanlige butikker

vi har dolce gusto og vi elsker den ihvertfall :) kjempe god kakao! også går det ann å velge mellom nesquick og "vanlig" kakao :)

Hum.. er den vekk? Mener jeg har sett den her,men mulig jeg tar feil.. Men den er veldig god :)

Den som var blå å lilla var min favoritt. Nå har de kommen med en ny, som ikke smaker det samme :-(
Ganske sutrete ang. akkurat det. For det er INGEN som kan erstatte den.

Jeg fikk dolce gusto til jul. Bruker den mer enn jeg hadde trodd jeg skulle gjøre :p
Gode kaffedrikker og sjokolade ;)

Da hadde jeg vært deg EVIG takknemmelig <3 men tviler på at de produseres lengre. :-(
jeg så masse av den når jeg var hjemme så hadde jeg vist det da hadde jeg kjøpt og sendt opp til deg :)

Vi kjøpte oss en tassimo til jul, er kjempe fornøyd med den, men ikke smakt kakaoen ennå. Hadde egentlig bestemt oss for at vi skulle ihvertfall ikke ha tassimo pga den irriterende reklamen med han gutten og moren hvor gutten hermer etter moren hele tiden :sick009

vi har bosh tassimo, veldig fornøyd!
man får kjøpt kapsler på vanlig matbutikk, noe som var et must for min del;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi har denne
th

Dolce Gusto. Er veldig fornøyd med den. Også er det så enkelt å kunne kjøpe kapsler, for de selges stort sett over alt! Også lager den det meste av drikker! Kaffe, te, kakao osv. Både varme og kalde.
Eneste er at jeg ikke synes den lager verdens beste kaffe.. Den er over hodet ikke vond altså! Bare ikke verdens beste ;) SÅ hvis du er en stor kaffedrikker og ikke er interessert i alle disse andre drikkene ville jeg ha kjøpt en skikkelig kaffemaskin med kvern og melkesteamer! Jeg ønsker meg egentlig det, men ettersom mannen er mer glad i de andre drikkene så er jo ikke det noe vits.

Back
Topp