Kaffemaskin

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
HVilken kaffemaskin har du? Jeg har hatt Nespresso med kapsler men skal selge den nå, liker den ikke, jeg vil ha ny, en med bønner, noen anbefalinger der?

den var fin! [:)] dyr? God kaffe og enkel i bruk?

ca 7tusen bet vi for ett år siden på safiren kaffebutikk her

den er kanonekel å bruke,og lager meget bra kaffe!!!

er tre malegrader for bønner(etter hvor mye bønnene er brent, jo mørkere brent,jo finere maling)
melkesteamer der ingen melk går inn i maskina(slipper en masse rens,jeg bare tar av stemaerhodet etter hver bruk og skyller gjennom med varmt vann)
den sier fra når maskina skal renses,da stapper du bare en rensetablett oppi kammeret

den har i tilegg til ett stort kammer for hele bønner,ett eget rom der man kan ha ferdig malt kaffe, om man skak servere dessertkaffe etc...

du stiller lett inn antall cl kaffe den skal lage,eks 35cl for espresso,160cl for en kopp kaffe. :)

men jeg bruker oftest å trakte en espresso,og fylle på med vann fra,til en americano

osv. :)

OG man kan vege farge på sidepanelene,vi tok sort for det passet best. :)

Vi har Krups, sin.
Den lager veldig god kaffe, men vi har hatt litt småklatt med den.
Og så skulle jeg ønske at det var 2 kammer til å ha kaffebønner i, sånn at vi kunne hatt vanlige bønner i det ene, og espressobønner i det andre.

ORIGINAL: Oline V2

Vi har Krups, sin.
Den lager veldig god kaffe, men vi har hatt litt småklatt med den.
Og så skulle jeg ønske at det var 2 kammer til å ha kaffebønner i, sånn at vi kunne hatt vanlige bønner i det ene, og espressobønner i det andre.

derfor er vår så genial,mannen har avogtil vanlig kverna kaffe i det andre kammeret.

Back
Topp