Kaffemaskin

*p!nk smile*

Forumet er livet
Har tenkt litt på : Nescafè Dolce Gusto Piccolo by DeLonghi...er det den du kan kjøpe "knotter" til på rema?? Fornøyd? Til hvilken maskin må man bestille "knotter" på nett??[:D]

Den kan du kjøpe kapsler til på rema ja[:)]
Vi har en slik kaffemaskin, og er storfornøyd.
Også er det ingen rengjøring [;)]

ORIGINAL: _ChubbiNøff_

Smaker de godt??[:)] For jeg syntes de posene fra nescafe som man blander ut i vann selv smaker [:'(]

[:D]

Vi har Dolce Gusto maskin [:)] Er veldig fornøyd med vår, og man kan kjøpe kapsler på Rema og på nettet. De har iste-kapsler og flere typer kaffe på nett enn hva de har av utvalg i butikken

ORIGINAL: *p!nk smile*

ORIGINAL: _ChubbiNøff_

Smaker de godt??[:)] For jeg syntes de posene fra nescafe som man blander ut i vann selv smaker [:'(]

Kan ikke sammenlignes [:D] De posene er jo frysetørret og mister mye smak..
Synes de forskjellige blir veldig gode (nå drikker ikke jeg ren kaffe), og det er jo supert at en kan lage så mye forskjellig[:)]
Har faktisk fått to stykke til å kjøpe lik maskin etter de har smakt[:)]

Btw det er samme kapsler du kjøper på rema som du bestiller på nett.. Den tar bare Dolce Gusto kapsler..
Men hvis du drar innom en lefdal så hender det at du kan smake på en i butikken [:)]

ORIGINAL: Juni09April11

Vi har Dolce Gusto maskin [:)] Er veldig fornøyd med vår, og man kan kjøpe kapsler på Rema og på nettet. De har iste-kapsler og flere typer kaffe på nett enn hva de har av utvalg i butikken

Kommer visst masse nye smaker til Norge snart.. [:D] Bla iste [:D]

Iste får man kjøpt i nettbutikken nå [:)]
Ice cappuccino kommer i salg i nettbutikken i februar (men vet ikke helt når den kommer i butikk)

Back
Topp