kaffemaskin til kapsler

• Trådstarter Trådstarter ¤Sunshine¤
  • Opprettet Opprettet

ohBaby! skrev:
ville tatt nespresso, med steamer,me den får du ikke kapsler i butikken til. har den på jobb,er ikke supergod kaffe,men bedre enn de andre! smakte tassimo på mandag på oslo s,var grusom.

sorry ay jet er negative,men her er nazi på kaffen min ;) og har en som kverner bønner ;)

ja,i kjøpsøyeblikket er den det. ;) men det koster 0,7kr koppen, med malte bønner. og hvem vet hvor lenge disse maskinene som dukker opp i hytt og pine blir på markedet? tassimo,dolce,senseo +++ og hvor skal man få tak i kapsler da?

hissigproppen skrev:
Vi har Dolce Gusto maskin og er veldig fornøyd med det

vi og :) Den runde i rød. elsker den :)

Mannen min har jobbet på elkjøp, og jeg har prøvd alle disse maskinene på jobb hos han. Dolce gustoen syns jeg IKKE var bra... Den det er tilbud på, må man "gjette seg til" hvor mye vann det skal være til den - for det går ikke av seg selv.
Nespressoen er bra kaffe - men det er bare kaffe da.
Tassimoen syns VI er kjempebra. Den vanlig sorte kaffen er helt ok, og kaffelatten, cappuchino og kakaoen er NYYYDELIG!!

Men det er nok garantert en smakssak =)

Kjøpte vår på kampanje på Coop, til 699,- Den koster 1699,- på elkjøp. Dette er T42 maskinen =)

Moira skrev:
Mannen min har jobbet på elkjøp, og jeg har prøvd alle disse maskinene på jobb hos han. Dolce gustoen syns jeg IKKE var bra... Den det er tilbud på, må man "gjette seg til" hvor mye vann det skal være til den - for det går ikke av seg selv.
Tassimoen syns VI er kjempebra. Den vanlig sorte kaffen er helt ok, og kaffelatten, cappuchino og kakaoen er NYYYDELIG!!

Kjøpte vår på kampanje på Coop, til 699,- Den koster 1699,- på elkjøp. Dette er T42 maskinen =)

er det den nescafe  maskinen man må gjette vannmengden?

syntes tassimoen var sy dyre kapsler til, så heller mest mot nescafe (halve prisen på kapslene, var dobbelt opp i pakkene)

¤Sunshine¤ skrev:

Moira skrev:

er det den nescafe  maskinen man må gjette vannmengden?

syntes tassimoen var sy dyre kapsler til, så heller mest mot nescafe (halve prisen på kapslene, var dobbelt opp i pakkene)

Nei det er de billigste av dolce gusto man må gjette vannmengden =)

Aner ikke hva nescafe koster, men tassimo kapsler koster 49,- og da får du 16 kopper (8 om det er melk i ( cappuchino, kakao o.l) )

Mannen min var med på norgesmesterskap i barista (kaffekunst) og drikker MYE kaffe. Han syns dark roast kapslene til Tassimoen var gode. Jeg klarer meg fint med den vanlige hehe =) Men det er nok en smakssak ;)

Jeg syns det er en veldig fordel at man kan lage kakao på disse også - ikke bare kaffe liksom. Men skulle jeg hatt en REN kaffe maskin, så hadde det nok blitt nescafe ja =) Kjempegod kaffe på disse =)

Jeg syns tassimoen er den peneste, men den er veldig stor. Og kapslene er mye dyrere mtp at det bare er halparten så mange kapsler i hver pose. Dessutten er det bare et lite utvalg av dem du får kjøpt på utvalgte matpusikker. 

Skulle jeg kjøpt vill ejeg nok valgt DG Circulo om de har samme funksjoner ol. :o)

Back
Topp