kaffekjerringer ;)

LiljeBlomst

Forelsket i forumet
drikker dere like mye kaffe nå som før, eller prøver dere å begrense det ? jeg skal drikke det, helt til kvalem tar meg tenkte jeg (hvis den kommer da ) :)
men prøver å begrense det litt :)

Jeg drikker ikke like mye som før, prøver å begrense det og så smaker det ikke så godt som før.... ;)

Jeg drikke ikke kaffe kun te, men tenkte jeg også kunne få svare...hehe! jeg drikker til vanlig myye te, nå har jeg kuttet ut litt og jeg har begynnt å kjøpe coffein fri te. Har allerede fått en stor favoritt, med skikkelig frisk sitronsmak!:)

Jeg er helt avhengig av en kopp kaffe om morgenen, den tar jeg uansett om jeg er kvalm eller ikke, haha! 
Men utover dagen blir det lite kaffe, må begrense meg litt synes jeg...
Før drakk jeg 4-5 kopper per dag, nå er det 1-2 kopper.

Drikker fremdeles kaffe, men har aldri vært sånn skikkelig stordrikker da jeg kun drikker kaffe i sosiale lag  Men drikker en kopp te på kvelden innimellom

Har kuttet ned på kaffen nå, men drikker 1 kopp når jeg kommer på jobb om morgenen :)

Jeg har ikke kuttet helt i kaffen! :P Tar en kopp på jobb, og når jeg er på besøk!
Hjemme har jeg begynt å drikke litt te også:)

jeg drikker ikke kaffe, men jeg drikker mye pepsi max.
nå drikker jeg MYE mindre enn før.

Jeg drikker en kopp i ny og ne, men har gått over til koffeinfri te ellers...
Så nå starter dagen min med morrocan mint fra dilah (grønn te) frisk og god på morningen... Synes ikke kaffe smaker like godt lenger, men avogtil må jeg bare ha det...

drikker egentlig bare latte, og d blir det ikke så mye av, men en gang i blant
drikker jeg det. Men jeg er en større brus drikker, men der har jeg kuttet
betraktelig ned. Smaker ikke like godt lengre.

Jeg er skikkelig kaffekjerring, og drikker nok normalt noen kopper iløpet av en dag ja. Kuttet ned til ca. 2 kopper dagen da jeg ble gravid, men nå som kvalmen er her for fullt så klarer jeg ikke lukta engang .... Hender jeg tar en kopp te da :) Drikker ikke særlig med brus, og svart brus drikker jeg så og si aldri. Vurderer om jeg skal riste død litt cola pga kvalmen nå da, kanskje det hjelper på evt. koffeinabstinenser også

Jeg drikker mest kaffedrikker, og de er jo basert på espresso, så jeg har kuttet ut helt.
Hender jeg tar meg en halv kopp vanlig kaffe, men jeg har ikke noe stort behov, så da ser jeg heller ikke vitsen med å drikke det :)

Jeg pleier å starte dagen med en trippel espresso, og det tør jeg ikke lenger, så har blitt kaffefri enn så lenge.
Føler meg skikkelig nevrotisk og overnervøs for å gjøre feil eller noe skadelig for barnet, men, men... I og med at jeg ikke kan NOE som helst om graviditet så tar jeg alle forhåndsregler :p

Jeg tar noen slurker på jobb for ikke å vekke fullstendig mistanke, selv om de nok forventer det etter MA/SA i august. Ellers drikker jeg koffeinfri og økologisk yogite med sweet chili. Dødsgod:) Kan anbefales!

Back
Topp