lenemor Forumet er livet 13 Aug 2008 #1 Ville bare dele mitt første kaffefilterkort med dere (det er til søsteren min som har giftet seg) Og her er tag'en som er inni kortet. Først forsiden; Og baksiden: teksten på kortet Og på baksiden av selve kortet har jeg bare stemplet "dette kortet er håndlaget av lene"
Ville bare dele mitt første kaffefilterkort med dere (det er til søsteren min som har giftet seg) Og her er tag'en som er inni kortet. Først forsiden; Og baksiden: teksten på kortet Og på baksiden av selve kortet har jeg bare stemplet "dette kortet er håndlaget av lene"
lenemor Forumet er livet 13 Aug 2008 #4 Tusen takk!! [:D] Den sømmen er en ide jeg har stjålet fra crafts tv - masse gode ideer å hente der!
summer82 Forumet er livet 20 Aug 2008 #11 ORIGINAL: lenemor Tusen takk!! [:D] Den sømmen er en ide jeg har stjålet fra crafts tv - masse gode ideer å hente der! he du link?[:D]
ORIGINAL: lenemor Tusen takk!! [:D] Den sømmen er en ide jeg har stjålet fra crafts tv - masse gode ideer å hente der! he du link?[:D]