Labbetussen683
Flørter med forumet
Noen fler her som drikker kaffe, og som er redd for å drikke for mye mtp spontanabort ..?
Lest så mye på nett nå at det er farlig med koffein osv. Men.. er det det, eller er det skremselspropaganda?
Altså .. alt med måte vel?
skjønner man ikke ska drikke kanne på kanne, men et par-tre kopper om dagen, er vel ok?
Jeg har to barn fra før og jeg trenger sårt den energien jeg kan få.
Lest så mye på nett nå at det er farlig med koffein osv. Men.. er det det, eller er det skremselspropaganda?
Altså .. alt med måte vel?
skjønner man ikke ska drikke kanne på kanne, men et par-tre kopper om dagen, er vel ok?
Jeg har to barn fra før og jeg trenger sårt den energien jeg kan få.
Feel you, har også to barn og full jobb
Har ikke drukket det siden før vi begynte å prøve i høst, synes det er et lite offer selv om jeg har god effekt av koffein. Men det er også fint å ikke være avhengig av stimulerende midler for å fungere for min egen del. Drikker god kaffe fra kaffebrenneriet som er koffeinfri, men nå har jeg uansett ikke hatt særlig lyst på i det siste. Cola/Pepsi drikker jeg ikke i utgangspunktet. Personlig ser jeg ingen grunn til å finne alternativ forskning til det våre helsemyndigheter sier når det kommer til graviditet, og vil heller være ekstra forsiktig og kutte det helt ut for å være på den sikre siden. Ser heller ikke hvem som skulle tjene på å ha det som skremselspropaganda, tenker det rett og slett er for babyens beste
Ene bes man unngå totalt, den andre kan man fint nyte i moderate mengder uten noe som helst skade.
(hvis noen er interesserte så nevnte hun, i tillegg til det om sukker eller kunstig søtning, at vi er mer utsatt for tannproblemer pga økte hormoner. Så over 1 liter brus om dagen er ikke helt heldig der heller hehe.)