kaffe

sweety boy

Forelsket i forumet
Drikker dere kaffe?

Jeg drakk kanskje en halv kopp i dag, drikker ikke kaffe til vanlig.
Det ender med mageknip, kvalm, sjelvinger og nesten angst...
Hva er det med meg da?
flere som blir helt rar av kaffe?

Drikker kaffe av og til,men MÅ ha melk i den,men reagerer ikke sånn som du når jeg drikker kaffe[&:] kanskje du er allergisk mot kaffe?[8D]

Drikker en kopp i ny og ne, men absolutt ikke hver dag.
Men hvis jeg drikker kaffe på tom mage, blir jeg dårlig og får helt skjelven....

drikker kunn kaffe med baylies[:D] eller en sjelden gang iskaffe på verme dager[:)]

Drikker ca 2-3 kanner hver dag...

ORIGINAL: breeg

Drikker ikke kaffe.
Smaker vondt!

SIGN!!!

Er ei skikkelig kaffekjerring[:D]

ORIGINAL: maysen

Er ei skikkelig kaffekjerring[:D]

Sign!

Drikker en halv kopp hvis jeg blir tilbudt det på besøk eller noe.. Noen ganger er det veldig godt, mens andre ganger ikke. Kommer litt an på hvem som lager, trakteren/presskanna, osv.. Sier aldri nei takk til en latte med hasselnøtt heller, men det er jo en bombe jeg kun sparer til sjeldne kafébesøk. [;)]

ORIGINAL: Labambie

Kun på kafè med venninner og da er det mocca det går i..
Jeg får i meg koffeinen min med 3 liter pepsi max i døgnet istedet.. [;)]

Shit! Jeg drikker maks en liter i døgnet og trodde JEG var avhengig! [&:]

ORIGINAL: Sjefsgaupa

Kun på kafè med venninner og da er det mocca det går i..
Jeg får i meg koffeinen min med 3 liter pepsi max i døgnet istedet.. [;)]

Shit! Jeg drikker maks en liter i døgnet og trodde JEG var avhengig! [&:]

Det blir en avhengighet til slutt.. Jeg har prøvd å kutte det ut, det endte med skjelvinger og kraftig hodepine.. Men jeg har ingen spesielle "laster" bortsett fra det..

Jeg klarte å slutte for noe mnd siden, men dumme meg begynte på igjen.. Etter å ha gjennomlevd abstinenser og alt. De første dagene var jævlig. Intens hodepine, svimmel, skjelvinger, ja.. Men så gikk et liksom over. Bare peiste på med vann og Farris.

ORIGINAL: Regan

Drikker ca 2-3 kanner hver dag...

sign [:)]

Er det noen av dere gravide som får mer kynnere av å drikke kaffe?[:)] Jeg kan nesten ikke gå etterpå når jeg reiser meg..og har mer kynnere de dagene jeg har hatt litt kaffe..
Fødselsfremmende..[:D][;)][8|]!!??

Jeg drikker noen kopper for dagen ja. Får hodepine hvis ikke. Men drikker jeg for mye blir jeg og veldig skjelven og kanskje litt svimmel. 

ORIGINAL: flippflopp

de som får skelvinger og svimmel, skal ikke drikke med kofein.
trodde mange viste det jeg[8|]

Jeg får det bare hvis jeg drikker for mye. MÅ ha kaffe, ellers blir jeg sprø, jaffal 1 kopp, minst.

Drekker KUN Baileys og kaffe[8D]

Drikker ikke kaffe.
Smaker vondt!

Drikker ikke kaffe.
Smaker vondt!

Back
Topp