Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor har du lest dette?Har gått over til koffeinfri. Nå snakker de jo om at man ikke burde innta koffein i det hele tatt i svangerskapet.

Husker ikke, var i forbindelse med jobb. Jordmødrene som snakket om detHvor har du lest dette?![]()
Jeg har gått over til cola uten sukker og koffein nå-funker veldig bra. Ellers så er det viktig å huske på at kaffe inneholder veldig mye mer koffein enn koffeinholdig brus. Sånn at 2 kopper kaffe tilsvarer omtrent 1,5 liter Pepsi Max! Dette visste jeg ikke under forrige graviditet. Denne gangen hadde jeg tenkt til å slappe av litt mer rundt dette med koffein,fordi jeg sjeldent drikker kaffe,men elsker Pepsi Max
. Nå trenger jo ikke dette være noe dilemma lenger,takket være tipset jeg fikk her inne om cola uten koffein
![]()
Åh, det har jeg ikke fått med meg! Har drukket 3 små kopper kaffe idag.. tror ikke jeg holder meg heelt unna, drikker ikke kaffe hver dag heller, men kommer til å være mer bevisst på detteHar gått over til koffeinfri. Nå snakker de jo om at man ikke burde innta koffein i det hele tatt i svangerskapet.
Nei det er jo ennå bare snakk og ikke anbefalning, så jeg tenker det sikker er greit å drikke litt. Jeg er ekstra forsiktig pga 3 MA bak megÅh, det har jeg ikke fått med meg! Har drukket 3 små kopper kaffe idag.. tror ikke jeg holder meg heelt unna, drikker ikke kaffe hver dag heller, men kommer til å være mer bevisst på dette![]()
Ja det forstår jeg godt, sjette graviditet uten resultat på 3 år her så ønsker å være så forsiktig som muligNei det er jo ennå bare snakk og ikke anbefalning, så jeg tenker det sikker er greit å drikke litt. Jeg er ekstra forsiktig pga 3 MA bak meg
Samme her, fra uke 6-7 klarte jeg ikke drikke kaffe i det hele, det smakte rett og slett forferdelig.Jeg mistet helt lysten på kaffe fra og med uke 8