Kaffe..?

Vinterland

Flørter med forumet
Drikker dere kaffe?
Jeg har holdt meg unngå fra positiv test. Kjenner den kaffekoppen kunne vært veldig god noen dager, men samtidig så ser den så skummel ut. :nailbiting::hilarious:
Hilsen 14+6 :woot:

Jeg har holdt meg helt unna. Det er egt mest fordi vi holdt på med IVF og der fikk vi beskjed at om to kopper daglig var greit. Jeg tenkte da at ettersom de begrenser det er det jo sikkert ikke helt greit og hvordan skal man egt drikke den kaffen...rett etter hverandre eller spredt utover dagen?? Jeg holdt meg derfor unna. Drikker koffeinfri kaffe, da..for å lure meg selv. Funker bra
Når det er sagt tror jeg ikke man skal bli helt hysterisk over denne nye forskningen heller.

1-2 kopper her også, og enkelte dager ingen. Drikker egentlig ikke kaffi til vanlig, da er det maks et par-tre i uka. Men har vært så sinnsykt trøtt i første trimester at jeg hadde ikke klart å jobbe uten. Går nok tilbake til normalen med bortimot ingen kaffi når/om trøttheten gir seg.

Drikker dere kaffe?
Jeg har holdt meg unngå fra positiv test. Kjenner den kaffekoppen kunne vært veldig god noen dager, men samtidig så ser den så skummel ut. :nailbiting::hilarious:
Hilsen 14+6 :woot:

Jeg har tatt opp igjen litt kaffi drikking.. Men syns også det er litt skummelt:arghh: både kaffi, Pepsi og lakris:mask: men må liksom ha litt av alt..

Mistet helt lysten på kaffe, så det problemet løser seg selv:) Drikker en iskaffe innimellom, eller et glass cola, så noe koffein blir det likevel.

Jeg kjøpte veldig gode koffeinfrie bønner i starten av graviditeten, men kvalmen min har en litt rar reaksjon på kaffe. Jeg har lyst på kaffe hele tiden og kaffen lukter helt nydelig, men med en gang jeg tar en liten slurk så brekker jeg meg.:hungover: Det har blitt et skikkelig savn og jeg tenker på kaffe veldig mye i løpet av en dag. Det ender med at jeg stjeler mannen sin kaffe og bare sitter og lukter på den :hilarious:

Men dersom jeg hadde kunnet så hadde jeg lett tatt en kopp om dagen med god samvittighet :)

Jeg har kuttet det helt ut fordi jeg reagerer mye på koffein i utgangspunktet (får skjelven etter en kopp liksom). Var helt komatrøtt fram til uke 10, men nå går det veldig bra.
Spiser mat som holder meg gående i stedet, og sover en liten dupp på ettermiddagen.
Funker fint, og det var ikke så trist å kutte ut da jeg ikke er spesielt glad i smaken uansett :hilarious::hungover:

Jeg drakk en kopp kaffe i helga, etter mange uker uten. I helga smakte det godt igjen med kaffe. Drikker ikke kaffe hver dag mest på grunn av at det ikke frister, men det blir ofte et glass Pepsi Max i løpet av dagen:)

Jeg drakk 1-2 helt i starten når jeg fikk positiv test. Men nå syns jeg det smaker helt grusomt :( jeg elsker kaffe til vanlig, men nå sliter jeg. Skal prøve litt te idag tenkte jeg. Men holder meg unna energidrikk osv.

Jeg drikker en kopp hver morgen, og noen ganger en til eller litt cola utpå dagen. Før tok jeg to espresso i melka om morgenen, nå bare en. Trappa ned fra sikkert 7 kopper om dagen på kontoret, kjedekaffedrikker :hilarious:

Lørdag feira vi bursdag så da ble det 2 kopper kaffe og litt cola til middag. Spredt utover dagen da. Det går bra det også! :)

Skinnylatte tar seg en skinny latte om jeg får vondt i hodet! Ellers er jeg ikke noe kaffedrikker heldigvis, så da sparer jeg koffeinkvoten til pepsi max! Går vel fort 1-2 bokser om dagen, men tenker det er innafor siden man kan drikke to store kopper kaffe! :happy:

Innimellom blir det noen kopper :) har ikke så lyst på det nå når jeg er gravid, men får jeg lyst på en kopp, så tar jeg en;)

Back
Topp