Kaffe

Riskornet

Flørter med forumet
Hei dere!

Er det noen andre som merker at babyen er mer aktiv etter en liten kopp med kaffe på morgenen? Jeg tror jeg må kutte det helt ut siden det virker som at baby blir helt turbo inni magen av noen få slurker kaffe.

Noen som drikker andre koffeinholdig drikke som erstatning evt? Liker ikke te og har laktoseintoleranse :banghead:
 
Hei dere!

Er det noen andre som merker at babyen er mer aktiv etter en liten kopp med kaffe på morgenen? Jeg tror jeg må kutte det helt ut siden det virker som at baby blir helt turbo inni magen av noen få slurker kaffe.

Noen som drikker andre koffeinholdig drikke som erstatning evt? Liker ikke te og har laktoseintoleranse :banghead:
Hva med å drikke kaffe uten koffein? Jeg har kjøpt den fra Nescafe. Jeg har også laktoseintoleranse, men bruker ikke melk i kaffen.

Liker du iskaffe? Tine har minst to varianter som er uten laktose.

Jeg drikker kun en kopp vanlig kaffe om dagen og merker bevegelser, men får også masse turnsktiviteter i magen av å drikke isvann :p
 
Hva med å drikke kaffe uten koffein? Jeg har kjøpt den fra Nescafe. Jeg har også laktoseintoleranse, men bruker ikke melk i kaffen.

Liker du iskaffe? Tine har minst to varianter som er uten laktose.

Jeg drikker kun en kopp vanlig kaffe om dagen og merker bevegelser, men får også masse turnsktiviteter i magen av å drikke isvann :p

Hehe ja, jeg er ikke så fan av smaken på kaffe at koffeinfri er et alternativ. Ska teste ut iskaffen, er så trøtt om dagen at noe må jeg ha på morgenen. Drikker også bare 1 liten kopp til frokost, så har ikke store mengder. Drikker ikke cola eller slikt heller. Får ikke i nærheten av samme reaksjon ved isvann og sukker, derfor jeg tenker at det må kuttes ut:angelic: Takk for tips!
 
En kopp kaffe skal ikke være noe problem. Jeg drikker en halv om morgenen og en halv etter lunsj. Kjører på med masse iKaffe kaffemelk. Også sjuuukt trøtt på jobb, så klarer meg ikke uten de to halve... Holdt meg unna de første 4 1/2 månedene da.
 
En kopp kaffe skal ikke være noe problem. Jeg drikker en halv om morgenen og en halv etter lunsj. Kjører på med masse iKaffe kaffemelk. Også sjuuukt trøtt på jobb, så klarer meg ikke uten de to halve... Holdt meg unna de første 4 1/2 månedene da.
Hvorfor har du ikke drukket noe i starten? Har ikke fått med meg at mengden skal variere etter hvor langt ut i sv.
 
Jeg drikker to kopper kaffe om dagen. Merket hun blir aktiv etterpå, men det synes jeg hun gjør om jeg drikker varm/veldig kald drikke uten koffein også :) Kaffen får bli! :)
 
Back
Topp